2018-03-23 18:43:08 OŠ Barilović - Škola za život OŠ Barilović izabrana je za provođenje eksperimentalnog programa Škola za život. Velika nam je čast i nagrada biti među odabranim školama. Prilika je to da našim učenicima pružimo još kvalitetnije obrazovanje koje će naglasak staviti na vještine i sposobnosti važne za život. Hvala MZO što u svoje projekte uključuje i manje sredine i područne škole koje su također visoko motivirane za rad na poboljšanju našeg obrazovnog sustava. Očekujem da će škola i dalje imati potrebnu podršku svih ćlanova zajednice kako bismo našoj djeci pružili priliku da steknu kvalitetno obrazovanje. Porast broja učenika u našoj školi na to nas obvezuje. Rast se nastavlja i u novoj školskoj godini. Prema sadašnjem planu imat ćemo 177 učenika. Informacije za škole i medije (POD OPŠIRNIJE): https://mzo.hr/hr/informacije-za-skole-medije?cat=844 Što dobivaju škole koje sudjeluju u eksperimentalnom programu A i B skupina A - škole odabrane za sudjelovanje u eksperimentalnom programu B - sve ostale škole koje su se prijavile za eksperimentalni program Škola (A) Novi eksperimentalni kurikulumi Novi nastavni materijali (uključujući i digitalne) Stručno usavršavanje Opremanje škola ono što pojedina škola treba: sportski rekviziti, kemijski i fizikalni laboratorij, tehnička oprema, glazbeni instrumentarij, informatička oprema besplatni pristup internetu te tableti za učenike i tableti ili prijenosna računala za učitelje i nastavnike - podrška svih telekomunikacijskih tvrtki promjene okruženja za učenje Stvaranje poticajnog okruženja za sve (A i B) Nema dodatnog financijskog opterećenja za školeRavnatelji (A i B) Podrška u organizacijskim procesima Profesionalni razvoj i podizanje kompetencija Povezivanje u timove Podrška u provedbi eksperimentalnog programa Prepoznatljivost škole, poticanje izvrsnostiRoditelji (A) Radionice i predavanja kako bi bili informirani o tijeku eksperimentalnog programa i bili njegovi aktivni sudionici (A i B) Uključivanje u aktivnosti eksperimentalnog programa Nema dodatnog financijskog opterećenja za roditeljeUčitelji i nastavnici (A i B) Priprema Podrška Savjetnički posjeti, supervizija Kontinuiran suradnja Opremanje (A)B skupina škola stručno usavršavanje promjene metoda poučavanja i metoda vrednovanja primjene međupredmetnih tema uključivane u online mreže podrške i umrežavanje škola digitalni obrazovni sadržaji i metodički priručniciPripremanje učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja (A i B) Profesionalni razvoj učitelja, stručnih suradnika i ravnatelja uživo zajednički stručni skup za sve djelatnike eksperimentalnih škola državni stručni skup za voditelje ŽSV Informatike stručni skupovi na županijskoj razini za učitelje i nastavnike svih predmeta državni stručni skupovi za predmete, međupredmetne teme, stručne suradnike, ravnatelje online posebno osmišljeno virtualno okruženje za učenje komunikaciju i suradnju po predmetima, razredima, vrstama škola interaktivni sadržaji i zadaci za kontinuirano, višemjesečno usavršavanje potvrde s navedenim temama, ishodima i trajanjem umrežavanje učitelja i škola dijeljenje primjera dobre prakse i stvaranje zbirke aktivnosti i sadržajaSavjetodavna podrška školama najmanje 4 posjete svakoj eksperimentalnoj škole rad u malim skupinama supervizijska podrška i kritički prijatelji na raspolaganju svim eksperimentalnim školama i u online okruženju podršku pružaju članovim mentorske skupine, radnih skupina te agencijaVišegodišnji plan profesionalnog razvoja i promjena dosadašnjeg načina stručnog osposobljavanja:
Umrežavanje učitelja, umrežavanje škola online - po predmetima i razredima uživo - županijska i regionalna razina dijeljenje primjera dobre prakse dijeljenje i uspoređivanje aktivnosti, sadržaja, metoda poučavanja i vrednovanje zajednica učenja - svi polaznici su ujedno i mentori/stručnjaciMetodički priručnici za primjenu novog kurikuluma svi predmeti 1., 5. i 7. r OŠ i 1. r SŠ Međupredmetne teme i okviri kako osmisliti aktivnosti i sadržaje za realizaciju ishoda iz kurikuluma kako povezati ishode iz predmetnih i međupredmetnih kurikuluma kako vrednovati usvojenost ishoda primjene metoda vrednovanja za učenje i vrednovanja kao učenje vršnjačko vrednovanje i samovrednovanje suradnja s kolegama u planiranju i provedbi kurikuluma u digitalnom obliku tako da ga učitelji mogu sami mijenjati i nadopunjavati te stvarati suradnički na izradi sudjeluju članovi radnih skupina koje su pripremile kurikulumeProgram Europske komisije tehničke podrške strukturnim promjenama; mentorska radna skupina zajedno s europskim stručnjacima (20 mentora + domaći i strani stručnjaci) stvaranje plana kontinuiranog profesionalnog razvoja izrada potrebnih obrazovnih sadržaja te provođenje edukacije priprema referentnog modela za uspješnu primjenu kurikularne reforme u svim školama vrednovanje materijala, alata, postupaka i preporuka praćenje i evaluacija eksperimentalne provedbeŠto sve mijenjamo u eksperimentalnom programu „Škola za život“
Podrška resornih agencija: AZOO i ASOO savjetodavna uloga u pripremi i provedbi, sudjelovanje savjetnika u stručnom usavršavanju; usklađivanje projekata AMPEU savjetodavna uloga informiranja o međunarodnim mogućnostima i primjerima dobre prakse, povezivanje s relevantnim međunarodnim stručnjacima CARNET savjetodavna uloga o tehničkoj realizaciji, standardima otvorenih sadržaja, modelima edukacije, usklađivanje s aktivnostima i rezultatima projekta e-Škole NCVVO savjetodavna uloga o načinima i metodama vrednovanja, uporabi online baza za vrednovanje; usklađivanje projekata, praćenje i evaluacija eksperimentalnog programa |
Osnovna škola Barilović |