2020-03-27 08:25:12 Petak, 27.3.2020. Obavijest učenicima i roditeljima je pod OPŠIRINJE. RAZREDNA NASTAVA HRT 3 Razred Termin Reprizno emitiranje 1. razred OŠ 8.00 – 9.00 14.00 – 15.00 2. razred OŠ 9.00 – 10.00 15.00 – 16.00 3. razred OŠ 10.00 – 11.00 16.00 – 17.00 4. razred OŠ 11.00 – 12.00 17.00 – 18.00
1. RAZRED Učenici 1. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice. 2.RAZRED Učenici 2. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice. 3.RAZRED Učenici 3. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice. DOMAĆA ZADAĆA HJ – Napiši jednu poruku i pošalji učiteljici na Viber ili e-poštom. MAT – Riješite zadatke u udžbeniku na 55.str. (zadaci 3., 4, 5. i 6.) PID – Pred vama je vikend, pomognite roditeljima u kućanskim poslovima, jer su oni puno vremena posvetili vama u ovom tjednu. 4.RAZRED Učenici 4. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice. PREDMETNA NASTAVA 5.RAZRED GLAZBENA KULTURA 23. Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske – obrada Vaš današnji zadatak je prije svega poslušati i prisjetiti se pjesama „Ja posijah repu” (udž. str. 38) i „Kriči, kriči, tiček” (udž. str. 39, pronađite na internetu jer još nije dodana u udžbenik) koje ste učili u nižim razredima osnovne škole. Ove pjesme dolaze iz područja Hrvatske koja ubrajamo u Tradicijsku glazbu središnje i sjeverozapadne Hrvatske. Pogledaj u notnom zapisu pjesama iz kojeg kraja je prva, a iz kojeg kraja druga pjesma. U udžbenicima na stranicama 78 i 79 pročitat ćete sadržaje vezane uz tradicijsku glazbu tih krajeva i pogledati ponuđene video primjere u digitalnoj inačici udžbenika te odgovoriti na pitanja koja slijede. 1. Koja područja obuhvaća središnja i sjeverozapadna tradicijska glazba? Možeš si pomoći i kartom na prethodnoj stranici iz prošle lekcije. 2. Koja su obilježja pjesama koje se pjevaju u tim krajevima? 3. Koja glazbala se najčešće sviraju u tim krajevima? 4. Koji je ples najznačajniji u tom kraju? 5. Opiši koje boje prevladavaju na muškoj i ženskoj nošnji tog kraja. 6. Izdvoji običaje vezane uz te krajeve? Prema odgovorima na gore ponuđena pitanja napravit ćete kratke bilješke na temu u vašim kajdankama prema slijedećem planu ploče. NE PREPISIVATI PITANJA, VEĆ SAMO RADITI BILJEŠKE PREMA ZADANOM MODELU U PLANU PLOČE. PLAN PLOČE Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske - obuhvaća: - pjesme: - glazbala: - ples: - nošnja: - običaji: 6.RAZRED GLAZBENA KULTURA 23. Tradicijska glazba nacionalnih manjina - obrada Dragi učenici, vaš današnji zadatak je još jednom ponoviti i utvrditi sadržaje vezane uz puhaća glazbala kroz kviz u prilogu. https://wordwall.net/hr/resource/968990/puha%c4%87a-glazbala Cilj današnjeg zadatka je upoznati tradicijsku glazbu nacionalnih manjina koje žive u Hrvatskoj. U vašim udžbenicima na stranici 76 pročitajte kratki tekst ispod naslova. Vjerojatno ste kroz nastavu ili na televiziji imali prilike čuti nešto o nacionalnim manjinama koje žive u našoj zemlji. Kako se Hrvati koji žive širom svijeta (SAD, Kanada, Australija, Austrija..) okupljaju u zajednicama njegujući naš folklor, tako i stanovnici Hrvatske čiji su korijeni iz nekih drugih zemalja to čine i ovdje. Kroz primjere za slušanje u digitalnim inačicama udžbenika poslušajte ponuđene primjere te u vaše kajdanke ispod naslova ispišite sve narodnosti čije ste primjere glazbe imali prilike poslušati. Razmislite u kojem tradicijskom području Hrvatske postoji sličnost s glazbom talijanske, u kojem sa glazbom slovenske, a u kojem s glazbom poljske manjine i zašto. 7.RAZRED 8.RAZRED |
Osnovna škola Barilović |