2020-05-07 14:11:13

Početak nastave - Provedbeni plan

Provedbeni plan OŠ Barilović – PŠ Belaj

Cilj Provedbenog plana je omogućiti učenicima povratak u školu te im time omogućiti nastavak uobičajenog obrazovnog procesa što je također jedan vid oporavljanja situacije u kojoj smo se našli. Za učenike je korisno da se vrate u školu, ako je to epidemiološki prihvatljivo, zato što je kvalitetu nastave lakše osigurati u školama, a i socijalizacija je važan aspekt učenikova odgoja i obrazovanja. Najvažniji cilj je briga o cjelovitom razvoju i dobrobiti djeteta.

Više pod OPŠIRNIJE

Odgojno-obrazovni proces odvijat će se prema uputama HZJZ i preporukama MZO za prva dva tjedna otvaranja škole za razrednu nastavu.

Svi zaposlenici imaju obavezu upoznati se s navedenim uputama i preporukama  te educirati putem webinara HZJZ. Roditelji moraju pročitati upute HZJZ i potpisati Izjave koje dostavljaju ravnateljici škole prije početka nastave.

S učiteljima i zaposlenicima škole održat će se virtualni sastanci kako bi se detaljno raspravio Provedbeni plan i definirale obaveze.

Stručna suradnica zadužena je za koordinaciju aktivnosti učenika s teškoćama i onima koji pripadaju podzastupljenim i ranjivim skupinama.

Prihvat učenika utvrđuje se prema sljedećem rasporedu.

Raspored dolazaka  i odlaska iz škole je sljedeći:

1. razred od 8.00 sati do 10.40 sati – ulaz sa glavne ceste

2. razred od 8.20 sati do 11.00 sati – ulaz sa glavne ceste

3. razred od 8.00 sati do 10.40 sati – ulaz sa strane igrališta

4. razred od 8.20 sati do 11.00 sati – ulaz sa strane igrališta

Učitelji će osigurati prihvat učenika i dočekati ih na ulaznim vratima te ih odvesti do učionice.

Roditelji ne ulaze u prostore škole! Roditelji se ne okupljaju na ulazu u školu!

Na početku nastave učitelji će održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način. Vježbat će s učenicima kako se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na igralište.

Učionice se trebaju provjetriti prije početka nastave i nakon odlaska učenika iz škole o čemu brine spremačica.

Tijekom prva dva tjedna pratit će se odgojno-obrazovni rad te napraviti evaluacija s pedagoškog i epidemiološkog stajališta te izraditi promjena uvjeta. Provedbeni plan će se dopunjavati čim se za to uoči potreba o čemu vodi brigu stručna suradnica škole.

U postavljene grupe učenika koje će krenuti na nastavu 11. svibnja ne može se naknadno uvrstiti još jedno dijete.

U prvom razredu će biti 4 učenika i učiteljica

U drugom razredu će biti 1 učenik i učitelj.

U trećem razredu će biti 3 učenika i učiteljica.

U četvrtom razredu će biti 2 učenika i učiteljica.

 

Rad u školi sinhronizirat će se sa Školom na Trećem.

Nastava tzk ne preporuča se u zatvorenom prostoru već se treba odvijati vani kad god je to moguće s tim da treba paziti na intenzitet aktivnosti. Nastava tzk izvodi se u smanjenom opsegu a po mogućnosti višekratno provoditi vježbe razgibavanja u trajanju od 5 minuta.  

Učitelji će s djecom provoditi što je više moguće vremena na otvorenom Priroda i društvo, Likovna i Glazbena kultura ali bez doticaja s drugom skupinom.

Stručna suradnica pruža podršku učiteljima u procesu pripreme za provođenje mješovitog modela nastave.

Male odmore učenici provode u svojoj učionici ili školskom dvorištu odvojeni od druge skupine. U vrijeme velikog odmora koji će biti različit za svaki razred prehranu od kuharice ili sa kuhinjskih kolica preuzima učiteljica i donosi je u svoj razred. Učenici ne dijele pribor za jelo s drugim učenicima.

Veliki odmor za prvi razred:

9.15 do 9.30

Veliki odmor za treći razred:

9.30 do 9.45

Veliki odmor za drugi i četvrti razred:

9.45 do 10.00

Učitelji će posebno paziti da učenici ne koriste toalet u isto vrijeme.

Dok učenici borave u razredu izbjegava se ulazak ostalih osoba u učionicu (zbog čišćenja, popravka ili donošenja hrane). Prolazak kroz zajedničke prostorije (hodnik škole) treba izbjegavati i svesti na minimum. U isto vrijeme hodnikom ne prolaze učenici iz različitih razreda ili tehničko osoblje.

Učenici donose svoj školski pribor i ne dijele ga s drugim učenicima. Ako učitelj dodiruje školski pribor učenika, torbu, odjeću ili obuću treba nakon toga dezinficirati ruke. Učenici sjede svatko u svojoj školskoj klupi.

Izvan ustanove djelatnici se što je više moguće pridržavaju pravila kojima se smanjuje njihova mogućnost zaraze (izbjegavaju javni prijevoz i drže socijalnu distancu, održavaju higijenu).

Dostava hrane i sveg ostalog materijala obavlja se sa stražnje strane škole na treći ulaz. Dostavljači ne ulaze u školu!

Nakon završetka nastave dezinficira sve korištene površine (posebice klupe i stolce, kvake, ručke na prozorima, slavine u toaletima, tipke vodokotlića, prekidače za struju te sve površine koje koristi veći broj ljudi).

Čišćenje se provodi nakon odlaska učenika iz škole.

Svi zaposlenici moraju odmah dezinficirati mobitele po ulasku u školu!

Svi zaposlenici svako jutro mjere temperaturu prije dolaska u školu o čemu se redovito vodi evidencija. Za vođenje evidencije zadužene su stručna suradnica i tajnica.

U svakom razredu nalazi se dezinficijens, a učenicima se preporuča pojačano pranje ruku sapunom i vodom. Učitelji upućuju učenike kada i kako se koristi dezinficijens.

Nakon pranja ruku koriste se papirnati ručnici i odlažu u koš.  Djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice.  Prilikom kašljanja i kihanja treba prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom.                                    

                                               Ravnateljica OŠ Barilović                                        

                                                              Vesna Car


Osnovna škola Barilović