2020-05-07 14:11:13 Početak nastave - Provedbeni plan Provedbeni plan OŠ Barilović – PŠ Belaj Cilj Provedbenog plana je omogućiti učenicima povratak u školu te im time omogućiti nastavak uobičajenog obrazovnog procesa što je također jedan vid oporavljanja situacije u kojoj smo se našli. Za učenike je korisno da se vrate u školu, ako je to epidemiološki prihvatljivo, zato što je kvalitetu nastave lakše osigurati u školama, a i socijalizacija je važan aspekt učenikova odgoja i obrazovanja. Najvažniji cilj je briga o cjelovitom razvoju i dobrobiti djeteta. Više pod OPŠIRNIJE Odgojno-obrazovni proces odvijat će se prema uputama HZJZ i preporukama MZO za prva dva tjedna otvaranja škole za razrednu nastavu. Svi zaposlenici imaju obavezu upoznati se s navedenim uputama i preporukama te educirati putem webinara HZJZ. Roditelji moraju pročitati upute HZJZ i potpisati Izjave koje dostavljaju ravnateljici škole prije početka nastave. S učiteljima i zaposlenicima škole održat će se virtualni sastanci kako bi se detaljno raspravio Provedbeni plan i definirale obaveze. Stručna suradnica zadužena je za koordinaciju aktivnosti učenika s teškoćama i onima koji pripadaju podzastupljenim i ranjivim skupinama. Prihvat učenika utvrđuje se prema sljedećem rasporedu. Raspored dolazaka i odlaska iz škole je sljedeći: 1. razred od 8.00 sati do 10.40 sati – ulaz sa glavne ceste 2. razred od 8.20 sati do 11.00 sati – ulaz sa glavne ceste 3. razred od 8.00 sati do 10.40 sati – ulaz sa strane igrališta 4. razred od 8.20 sati do 11.00 sati – ulaz sa strane igrališta Učitelji će osigurati prihvat učenika i dočekati ih na ulaznim vratima te ih odvesti do učionice. Roditelji ne ulaze u prostore škole! Roditelji se ne okupljaju na ulazu u školu! Na početku nastave učitelji će održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način. Vježbat će s učenicima kako se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na igralište. Učionice se trebaju provjetriti prije početka nastave i nakon odlaska učenika iz škole o čemu brine spremačica. Tijekom prva dva tjedna pratit će se odgojno-obrazovni rad te napraviti evaluacija s pedagoškog i epidemiološkog stajališta te izraditi promjena uvjeta. Provedbeni plan će se dopunjavati čim se za to uoči potreba o čemu vodi brigu stručna suradnica škole. U postavljene grupe učenika koje će krenuti na nastavu 11. svibnja ne može se naknadno uvrstiti još jedno dijete. U prvom razredu će biti 4 učenika i učiteljica U drugom razredu će biti 1 učenik i učitelj. U trećem razredu će biti 3 učenika i učiteljica. U četvrtom razredu će biti 2 učenika i učiteljica.
Rad u školi sinhronizirat će se sa Školom na Trećem. Nastava tzk ne preporuča se u zatvorenom prostoru već se treba odvijati vani kad god je to moguće s tim da treba paziti na intenzitet aktivnosti. Nastava tzk izvodi se u smanjenom opsegu a po mogućnosti višekratno provoditi vježbe razgibavanja u trajanju od 5 minuta. Učitelji će s djecom provoditi što je više moguće vremena na otvorenom Priroda i društvo, Likovna i Glazbena kultura ali bez doticaja s drugom skupinom. Stručna suradnica pruža podršku učiteljima u procesu pripreme za provođenje mješovitog modela nastave. Male odmore učenici provode u svojoj učionici ili školskom dvorištu odvojeni od druge skupine. U vrijeme velikog odmora koji će biti različit za svaki razred prehranu od kuharice ili sa kuhinjskih kolica preuzima učiteljica i donosi je u svoj razred. Učenici ne dijele pribor za jelo s drugim učenicima. Veliki odmor za prvi razred: 9.15 do 9.30 Veliki odmor za treći razred: 9.30 do 9.45 Veliki odmor za drugi i četvrti razred: 9.45 do 10.00 Učitelji će posebno paziti da učenici ne koriste toalet u isto vrijeme. Dok učenici borave u razredu izbjegava se ulazak ostalih osoba u učionicu (zbog čišćenja, popravka ili donošenja hrane). Prolazak kroz zajedničke prostorije (hodnik škole) treba izbjegavati i svesti na minimum. U isto vrijeme hodnikom ne prolaze učenici iz različitih razreda ili tehničko osoblje. Učenici donose svoj školski pribor i ne dijele ga s drugim učenicima. Ako učitelj dodiruje školski pribor učenika, torbu, odjeću ili obuću treba nakon toga dezinficirati ruke. Učenici sjede svatko u svojoj školskoj klupi. Izvan ustanove djelatnici se što je više moguće pridržavaju pravila kojima se smanjuje njihova mogućnost zaraze (izbjegavaju javni prijevoz i drže socijalnu distancu, održavaju higijenu). Dostava hrane i sveg ostalog materijala obavlja se sa stražnje strane škole na treći ulaz. Dostavljači ne ulaze u školu! Nakon završetka nastave dezinficira sve korištene površine (posebice klupe i stolce, kvake, ručke na prozorima, slavine u toaletima, tipke vodokotlića, prekidače za struju te sve površine koje koristi veći broj ljudi). Čišćenje se provodi nakon odlaska učenika iz škole. Svi zaposlenici moraju odmah dezinficirati mobitele po ulasku u školu! Svi zaposlenici svako jutro mjere temperaturu prije dolaska u školu o čemu se redovito vodi evidencija. Za vođenje evidencije zadužene su stručna suradnica i tajnica. U svakom razredu nalazi se dezinficijens, a učenicima se preporuča pojačano pranje ruku sapunom i vodom. Učitelji upućuju učenike kada i kako se koristi dezinficijens. Nakon pranja ruku koriste se papirnati ručnici i odlažu u koš. Djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice. Prilikom kašljanja i kihanja treba prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom. Ravnateljica OŠ Barilović Vesna Car |
Osnovna škola Barilović |