2020-03-27 08:25:12

Petak, 27.3.2020.

Obavijest učenicima i roditeljima je pod OPŠIRINJE.

RAZREDNA NASTAVA

HRT 3

Razred

Termin

Reprizno emitiranje

1. razred OŠ

8.00 – 9.00

14.00 – 15.00

2. razred OŠ

9.00 – 10.00

15.00 – 16.00

3. razred OŠ

10.00 – 11.00

16.00 – 17.00

4. razred OŠ

11.00 – 12.00

17.00 – 18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

1. RAZRED

Učenici 1. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

2.RAZRED

Učenici 2. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

3.RAZRED

Učenici 3. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

DOMAĆA ZADAĆA

HJ – Napiši jednu poruku i pošalji učiteljici na Viber ili e-poštom.

MAT – Riješite zadatke u udžbeniku na 55.str. (zadaci 3., 4, 5. i 6.)

PID – Pred vama je vikend, pomognite roditeljima u kućanskim poslovima, jer su oni puno vremena posvetili vama u ovom tjednu.

4.RAZRED

Učenici 4. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

PREDMETNA NASTAVA

5.RAZRED

GLAZBENA KULTURA

23. Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske – obrada

Vaš današnji zadatak je prije svega poslušati i prisjetiti se pjesama „Ja posijah repu” (udž. str. 38) i „Kriči, kriči, tiček” (udž. str. 39, pronađite na internetu jer još nije dodana u udžbenik) koje ste učili u nižim razredima osnovne škole.

Ove pjesme dolaze iz područja Hrvatske koja ubrajamo u Tradicijsku glazbu središnje i sjeverozapadne Hrvatske. Pogledaj u notnom zapisu pjesama iz kojeg kraja je prva, a iz kojeg kraja druga pjesma.

U udžbenicima na stranicama 78 i 79 pročitat ćete sadržaje vezane uz tradicijsku glazbu tih krajeva i pogledati ponuđene video primjere u digitalnoj inačici udžbenika te odgovoriti na pitanja koja slijede.

1. Koja područja obuhvaća središnja i sjeverozapadna tradicijska glazba? Možeš si pomoći i kartom na prethodnoj stranici iz prošle lekcije.

2. Koja su obilježja pjesama koje se pjevaju u tim krajevima?

3. Koja glazbala se najčešće sviraju u tim krajevima?

4. Koji je ples najznačajniji u tom kraju?

5. Opiši koje boje prevladavaju na muškoj i ženskoj nošnji tog kraja.

6. Izdvoji običaje vezane uz te krajeve?

Prema odgovorima na gore ponuđena pitanja napravit ćete kratke bilješke na temu u vašim kajdankama prema slijedećem planu ploče. NE PREPISIVATI PITANJA, VEĆ SAMO RADITI BILJEŠKE PREMA ZADANOM MODELU U PLANU PLOČE.

PLAN PLOČE

Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske

- obuhvaća:

- pjesme:

- glazbala:

- ples:

- nošnja:

- običaji:

6.RAZRED

GLAZBENA KULTURA

23. Tradicijska glazba nacionalnih manjina - obrada

Dragi učenici, vaš današnji zadatak je još jednom ponoviti i utvrditi sadržaje vezane uz puhaća glazbala kroz kviz u prilogu.

https://wordwall.net/hr/resource/968990/puha%c4%87a-glazbala

Cilj današnjeg zadatka je upoznati tradicijsku glazbu nacionalnih manjina koje žive u Hrvatskoj. U vašim udžbenicima na stranici 76 pročitajte kratki tekst ispod naslova. Vjerojatno ste kroz nastavu ili na televiziji imali prilike čuti nešto o nacionalnim manjinama koje žive u našoj zemlji. Kako se Hrvati koji žive širom svijeta (SAD, Kanada, Australija, Austrija..) okupljaju u zajednicama njegujući naš folklor, tako i stanovnici Hrvatske čiji su korijeni iz nekih drugih zemalja to čine i ovdje.

Kroz primjere za slušanje u digitalnim inačicama udžbenika poslušajte ponuđene primjere te u vaše kajdanke ispod naslova ispišite sve narodnosti čije ste primjere glazbe imali prilike poslušati. Razmislite u kojem tradicijskom području Hrvatske postoji sličnost s glazbom talijanske, u kojem sa glazbom slovenske, a u kojem s glazbom poljske manjine i zašto.

7.RAZRED

8.RAZRED


Osnovna škola Barilović