preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login
Logo škole

Tražilica
Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja

Poveznice učenici

edu portal
   

PROMETNA UČILICA

Kalendar
« Kolovoz 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
31 1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

Školske novine

Pročitajte najnoviji broj!

Starije brojeve možete naći ovdje.

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

 

hitna medicinska pomoć

 
Prognoza vremena
MySpace weather
 
Pogled kroz prozor
30.06.2017. 20:02
Pogled za dvomjesečno čitanje
Broj 93, lipanj 2017.ISSN 1848-2171 Stiglo je ljeto, ili će barem stići čim riješimo administraciju, matice, dnevnike, upise.... A onda uz odmaranje možete bezbrižno listati novi Pogled koji je prepun dobrih primjera iz vrtića, osnovnih i srednjih škola. Festival matematike … Nastavi čitati →

30.06.2017. 19:55
Održan Festival matematike Varaždinske županije
Ružica Martinec, Snježana Huđek i Tatjana Plantak Festival matematike Varaždinske županije uspješno je održan 21. travnja 2017. godine u dvoranama Gospodarske škole Varaždin, Druge gimnazije Varaždin i Srednje strukovne škole Varaždin. Od ove godine Festival je samostalan u organizaciji Varaždinske … Nastavi čitati →

30.06.2017. 19:14
Island – „zemlja vatre i leda“ iz prve ruke
Djelatnici OŠ Matije Gupca Gornja Stubica na dalekom Islandu Ines Krušelj-Vidas Početkom školske godine 2016./17. u OŠ Matije Gupca Gornja Stubica započela je provedba još jednog međunarodnog projekta. Riječ je o Erasmus plus projektu koji je u potpunosti financiran sredstvima … Nastavi čitati →

Poveznice učitelji

eMatica

CARNet Admin

stručni skupovi prijava

Carnet Vijesti
02.08.2017. 12:50
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu visokodostupnog sustava za upravljanje API pozivima u pilot projektu “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

10.07.2017. 13:05
Ministrica Divjak dala podršku projektu e-Škole
Zahvaljujući pilot projektu „e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola“, 151 škola će od jeseni biti spremna za primjenu modernijeg poučavanja koje će obilovati novim sadržajima i mogućnostima, rečeno je danas na predstavljanju dosadašnjih rezultata ovog projekta kojeg provodi Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 275900
Ovaj mjesec: 2711
Ovaj tjedan: 132
Danas: 19
Kako kod djeteta razviti samopoštovanje?
Dejana Kirinčić / datum: 3. 2. 2015. 12:18

Smopoštovanje je naša osobna procjena samoga sebe, slika koju imamo o sebi. Važno je znati da samopoštovanje nije odraz samo vlastitih procjena nego proizlazi iz reakcija drugih ljudi, osobito osoba koje volimo i koje su nam važne. Ako su djeca prihvaćena, poštovana i pohvaljivana za to što jesu i kakva jesu, počet će podjednako prihvaćati svoje  pozitivne i negativne strane te će s kod njih razviti odgovarajuće samopoštovanje. Međutim, ako ih roditelji i druge osobe koje su im važne omalovažavaju, vrijeđaju, okrivljuju i odbacuju, djeca će vrlo vjerojatno razviti negativne stavove prema sebi te nisko samopoštovanje. Taj proces počinje već u ranoj dobi, a povratne informacije o vlastitoj vrijednosti i prihvaćanju drugih, osobito vršnjaka, postaju sve važnije približavanjem adolescenciji.

Djetetov osjećaj samopoštovanja i slike o sebi može se ojačati na nekoliko načina, a pritom veliku važnost imaju roditelji, učitelji, prijatelji i osobe koje su mu važne i koje cijeni. Ponekad se to može ostvariti kroz uključivanje djeteta u neku aktivnost za koju ima talent ili sposobnosti , kroz poticanje i odavanje priznanja i za male uspjehe, primjećivanje i ohrabirivanje njegova truda, čak i ako nije uspjelo, te kroz poticanje da samo opaža svoje pozitivne strane i napore te se samo pohvaljuje za to. Svako je dijete vrijedno i jedinstveno te ima potencijale koje će moći razviti tek ako se osjeća prihvaćeno i voljeno takvo kakvo jest.


[OPŠIRNIJE]



RSS


                     KORISTITE USPJEŠNE POSTUPKE DISCIPLINIRANJA: 

  1. PRIRODNE POSLJEDICE DJETETOVOG PONAŠANJA

Npr. dijete prolije mlijeko – ima osjećaj krivnje jer ne može popiti to mlijeko.

Dijete uči iz vlastitih grešaka.

  1. LOGIČNE POSLJEDICE DJETETOVOG PONAŠANJA

Npr: dijete neće pospremiti svoje igračke. Recite djetetu da ćete vi pospremiti igračke, ali da se neće cijeli dan smjeti s njima igrati. Budite dosljedni kako bi dijete znalo da ga to stvarno čeka svaki put. Nakon nekoliko puta shvatit će da mu se takvo ponašanje ne isplati. 

  1. USKRAĆIVANJE PRIVILEGIJA 

Oduzmite djetetu nešto što dijete voli. Ali pazite!

- Ne uskraćujte djetetu ono što mu je nužno, ali mu uskratite nešto što je njemu važno.

- Odaberite nešto što dijete stvarno voli.

- Budite sigurni da to možete ostvariti – budite dosljedni.

- Uskraćivanje treba biti ograničeno (1 sat, dan ili sl.) – držite se onoga što ste rekli. Dijete će vidjeti da mislite ozbiljno.

  1. ISKLJUČIVANJE

- Izaberite mjesto isključivanja, tj. mjesto gdje će dijete biti (npr. druga soba).

- Odlučite koje ćete ponašanje kažnjavati i objasnite to djetetu. Ono mora znati zbog čega se isključuje.

- Vremenski odredite isključivanje (10 min, 30 min. i sl.).

- Nakon isključivanja dijete zagrlite, još jednom mu recite zašto ste to napravili i uključite ga u neku pozitivnu aktivnost

ŠTO JOŠ UČINITI KAKO BI ODGOJILI NENASILNO DIJETE?

- BUDITE PRISUTNI U DJETETOVU ŽIVOTU.

- ZAŠTITITE DJECU OD NASILJA U KUĆI ILI U SUSJEDSTVU.

- ZAŠTITITE DJECU OD GLEDANJA NASILJA U MEDIJIMA.

- POMOZITE DJECI DA SE ODUPRU NASILJU.

- BUDITE SIGURNI DA DJECA NEMAJU PRISTUP ORUŽJU.

- PRUŽITE DJECI LJUBAV I PAŽNJU.

- BUDITE DJECI MODEL PRIKLADNOG PONAŠANJA.

I NA KRAJU, OBORUŽAJTE SE HRABROŠĆU! I IMAJTE NA UMU:

 Nema ništa opasnije od dobrog savjeta popraćenog lošim primjerom!

Pogreška od jučer neka vam danas bude učitelj.

SRETNO!

Priloženi dokumenti:
Naucite svoje dijete kako reci.docx

Kvalitetno korištenje slobodnog vremena s djetetom

- Podijelite obaveze u obitelji.

- Ne pretrpavajte djecu kućanskim poslovima.

- Budite primjer svome djetetu u obavljanju svojih obaveza.

- Ustanovite određeno vrijeme i mjesto za obavljenje pojedinih zadataka.

- Definirajte neke sporne termine i jasno izrecite i objasnite svoja očekivanja.

- Pohvalite dijete za uloženi trud i primjetite kad ono ispunjava svoje obaveze.

- Ako je ponekad potrebno možete odstupiti od zadanog pravila.

- Odvojite vrijeme za igru i druženje, te posvetite svome djetetu potpunu pažnju.

- Čitajte svojem djetetu.

- Stvorite vrijeme za igru.

- Uključite se u aktivnosti svog djeteta.

- Stvorite zajednička sjećanja (obiteljska putovanja).




 

DJEČJI MEMORANDUM RODITELJIMA

· Nemojte me razmaziti. Vrlo dobro znam da ne mogu imati sve što želim. Ja vas samo iskušavam.

· Nemojte se bojati biti strogi. To mi se sviđa. Pokazujte gdje mi je mjesto.

· Nemojte sa mnom na silu. To me uči da se jedino sila uvažava. Radije ću reagirati na uputu.

· Nemojte biti nedosljedni. To me zbunjuje i tjera me na to da pobjegnem od svake obveze.

· Nemojte obećavati. Možda nećete moći održati obećanje; pa ću izgubiti vjeru u vas.

· Nemojte vjerovati mojim provokacijama kad govorim i činim stvari samo da vas rastužim. Mogao bih pokušati doći do još koje "pobjede".

· Nemojte se previše žalostiti kad kažem da vas mrzim. Ne mislim ozbiljno, ali bih htio da vam bude žao zbog onog što ste mi učinili.

· Nemojte da se osjećam manjim nego što jesam. Zbog toga ću glumiti "velikog lafa".

· Nemojte umjesto mene činiti stvari koje mogu učiniti sam. Zbog toga se osjećam kao beba, a mogao bih vas početi doživljavati kao sluge.

· Nemojte da moje loše navike obuzmu svu vašu pažnju. To me samo ohrabruje da nastavim.

· Nemojte me ispravljati pred drugima. Bit ću mnogo pažljiviji ako sa mnom razgovarate tiho i nasamo.

· Nemojte o mom ponašanju diskutirati za vrijeme svađe. Ne znam zašto onda slabo čujem, a i nisam sklon suradnji. U redu je da se poduzmu potrebne mjere, ali diskusiju odložite za kasnije.

· Nemojte da imam osjećaj kako su moje pogreške zapravo grijesi: Moram naučiti griješiti a da se ipak ne osjećam zlim.

· Nemojte stalno prigovarati. Ako to budete radili morat ću se početi praviti gluh. Nemojte zahtijevati objašnjenja za moje ponašanje. Ponekad zbilja ne znam zašto sam nešto učinio.

· Ne precjenjujte moje poštenje. Lako me je zastrašiti pa počnem lagati.

· Nemojte zaboraviti da volim eksperimentirati. Ja iz toga učim, pa vas molim da budete strpljivi.

· Nemojte me štititi od posljedica. Moram učiti na iskustvu.

· Ne obraćajte previše pažnje kad sam lakše bolestan. Mogao bih početi uživati u lošem zdravlju, ako mi to bude donosilo veliku pažnju.

· Ne odbijajte me kad tražim odgovore na normalna pitanja. Ako me odbijete, vidjet ćete da ću prestati ispitivati a informacije tražiti negdje drugdje.

· Nemojte odgovarati na smiješna ili besmislena pitanja. Ako me odbijete, vidjet ćete da samo želim da se bavite sa mnom.

· Nemojte mi govoriti da ste idealni i nepogrešivi. S takvim je tako teško živjeti. Ne brinite zbog toga što smo malo zajedno. Važno je kako smo zajedno.

· Nemojte da moja strahovanja postanu vaša tjeskoba. Tada ću se još više uplašiti. Pokažite da ste hrabri.

· Nemojte zaboraviti da ne mogu odrasti bez mnogo razumijevanja i podrške; zaslužena pohvala ponekad izostane, ali prijekor nikada.

· Tretirajte me kao svoje prijatelje, pa ću ja biti vaš.

· Upamtite: više učim od primjera nego od kritike.

I pored svega, mnogo vas volim, volite i vi mene.                                                                

 

preskoči na navigaciju