Učenici 2.r. su kroz šk. god. 2024./2025.g. prikupljali i razvrstavali podatke te prikazivali dobivene podatke u raznim tablicama i piktogramima te tumačili podatke iz jednostavnih tablica i piktograma.
Mjerili su temperaturu zraka i vode. Izvodili pokuse zagrijavanjem i hlađenjem vode uočavajući tri stanja (tekuće, led i vodena para). Provodili jednostavna istraživanja te analizirali i naučili kako možemo zapisivati i očitavati različite podatke u tablicama ili piktogramima.
Snalaženjem na kalendaru uspoređuju i redaju događaje koji su se dogodili tijekom sata, dana, tjedna, mjeseca i godine. Objašnjavaju organiziranost vremena u godini, navode mjesece u godini, broj dana u pojedinim mjesecima. Upisuju i planiraju događanja (rođendane, blagdane i sl.) u raspored i/ili vremensku crtu.
Godišnji kalendar nam je poslužio za označavanje i razvrstavanje datuma rođenja svih učenika 2.r. Podatke smo unosili u piktograme, cilj nam je bio prikazati sve rođendane na jednom papiru/crtežu i unijeti ih u tablicu, razvrstane prema broju učenika rođenih u istom mjesecu te rođenja kroz godišnja doba.