S obzirom na geslo ovogodišnjeg Tjedna školskog doručka: OKUSI KOJI NAS SPAJAJU – doručkom oko svijeta!, aktivnosti s učenicima prilagodili smo temi. U 6. razredu razrednica i psihologinja su provele usmenu anketu o tome koliko učenika uopće doručkuje prije škole i saznale da ih oko 25 % doručkuje kod kuće, a njih oko 75 % prvi obrok ima u školi. Među ovih 70 % učenika koji prvi obrok pojedu u školi ima i onih koji nekada ne pojedu niti taj obrok u školi „jer im nije fino“. Razgovarali smo o važnosti doručka za naše funkcioniranje na nastavi – pamćenje, učenje, dosjećanje, mišljenje, pažnja i koncentracija. Učenici su pripremili prezentaciju o hrvatskom tradicionalnom doručku po regijama (Dalmacija, Slavonija, Istra i Kvarner) te naveli primjere klasičnog hrvatskog doručka i slatkog doručka. Naše inojezične učenice su nas pak upoznale s poljskim i ukrajinskim doručcima. Učenici 2. i 3. razreda su pripremali zdravi doručak. Pedagoginja je s učenicima 2. razreda „blendala“ bananu, agavin sirup, mlijeko i chia sjemenke u fini zdravi napitak, a učenici 3. razreda su s razrednom učiteljicom i psihologinjom doručkovali kašicu u koju su stavili granole sa suhim voćem, med, grčki jogurt i smoothie od voća.
S obzirom da škola nema školsku kuhinju, tome smo i prilagodili aktivnosti.
Lidija Gojak Pavlić, razredna učiteljica 3.r.
Ivana Tuškan Mihalić, razrednica 6.r.
Dejana Kirinčić, pedagoginja Adriana Sladić, psihologinja












