« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Socijalni ekolog dr. Vladimir Lay održao je danas drugo predavanje u sklopu projekta Ekološka pismenost koji ovu školsku godinu provodimo s učenicima 7. i 8. razreda. Tema je bila Pismenost za klimatske promjene, a naš gost je naglasio da kao škola prednjačimo u takvoj vrsti opismenjavanja, barem u hrvatskim okvirima. Kako su klimatske promjene proces koji će, na žalost, sve više utjecati na budući način života svih ljudi na planetu, učenici su na primjeru mentalne mape Solving Global Warming Doing Something raspravljali što svatko od nas može učiniti kako bi se naš doprinos globalnom problemu promjene klime ublažio. Učenici su dobili mentalnu mapu u tiskanom obliku s preporukom da je postave kao poster u svoj razred i uz svoj radni stol kao poticaj promišljanju što je za nas prihvatljivo i što je za nas izvodljivo u svakodnevnom životu, a pridonijet će smanjenju ekološkog otiska, tj. negativnog utjecaja na okoliš i prirodne resurse i s tim vezanu promjenu klime. Ako smo vas zainteresirali za problem, (i ako znate dovoljno engleskog - barem kao naši učenici), mapu možete pogledati ovdje.