preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Logo škole

Tražilica
Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja

Poveznice učenici

edu portal

 

   

 

PROMETNA UČILICA

Kalendar
« Prosinac 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

Školske novine

Pročitajte najnoviji broj!

Starije brojeve možete naći ovdje.

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

 
Prognoza vremena
MySpace weather
 
Pogled kroz prozor
03.12.2017. 12:23
Studeni uz Dabar
Broj 97, studeni 2017.ISSN 1848-2171 U mjesecu studenom smo odradili drugo međunarodno natjecanje Dabar. Zahvaljujem svima na pozitivnim komentarima i podršci, što je za nas u udruzi Suradnici u učenju motivacija da i sljedeći godinu budemo bolji, ako ne i … Nastavi čitati →

30.11.2017. 21:12
Dabar 2017
Darija Dasović Rakijašić Međunarodno natjecanje iz informatike i računalnog razmišljanja održano je u tjednu od 13. do 17.11. na CARNet-ovom sustavu Loomen. Organizator natjecanja za Hrvatsku je udruga “Suradnici u učenju”, uz podršku Hrvatskog saveza informatičara, Visokog učilišta Algebra i … Nastavi čitati →

30.11.2017. 21:09
Igranje na Orffova glasbila 2. del
Mojca Kruh Uvod Izhodišče za izvajanje na Orffova glasbila v drugem delu so bile pesmi, ki sem jih izbrala iz petih zvezkov C. Orffa z naslovom Orff-Schulwerk. Otroku je potrebno že od samega začetka približati glasbo tako, da si bo … Nastavi čitati →

Poveznice učitelji

eMatica

CARNet Admin

stručni skupovi prijava

Carnet Vijesti
13.12.2017. 15:16
Webinar: SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked
U srijedu, 20. prosinca 2017. godine od 19 do 20 sati Hrvatsko udruženje profesora engleskog jezika u suradnji s CARNetom održat će webinar pod nazivom SEN pupils in my class – There’s always one more question to be asked. 

04.12.2017. 10:31
CARNet domaćin međunarodnog partnerskog sastanka projekta CRISS
U siječnju 2017. godine Hrvatska akademska i istraživačka mreža – CARNet priključila se međunarodnom projektu CRISS (Demonstration of a scalable and cost-effective cloud-based digital learning infrastructure through the Certification of digital competences in primary and secondary schools) koji se provodi u okviru programa Europske unije Obzor 2020. 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 292064
Ovaj mjesec: 1945
Ovaj tjedan: 241
Danas: 59
Nasilje među djecom - vršnjačko nasilje
Vesna Car / datum: 9. 12. 2017. 16:39

Zasigurno ste upoznati s pojmom nasilja među djecom kao i s brutalnim primjerima iz stvarnoga života koji, nažalost, u posljednje vrijeme sve češće pune novinske stupce i televizijske minute.

Škola je bez sumnje mjesto gdje se događa najviše nasilja među djecom. Nasilje među djecom događa se i na putu do škole i iz škole. Uobičajena pretpostavka da se nasilje među djecom javlja prije svega u školama u velikim gradovima je pogrešna, istraživanja i sve češći napisi u novinama govore da to nije točno. Malo je onih koji se ne sjećaju bar jednog učenika u razredu kojemu su se svi rugali zbog tjelesne težne, nazivali ga pogrdnim imenima i odbacivali ga. Ali, današnje verbalno nasilje je odavno izgubilo bezazlenu notu kojom smo se svi htjeli dokazati i nametnuti kao bolji ili važniji od onoga kome smo se rugali.

Pojam 'nasilništvo' se ne koristi u slučaju kada se dva učenika približno jednake snage tuku ili prepiru. Da bi se koristio pojam 'nasilništva' mora postojati nesrazmjer snaga odnosno asimetričan odnos snaga. Učenik ili učenica izložen nasilništvu se s teškoćom brani i donekle je bespomoćan u odnosu prema učeniku koji ga zlostavlja.


[OPŠIRNIJE]



Prehrana u zimskim mjesecima
Vesna Car / datum: 9. 12. 2017. 16:12

Debljina je bolest sadašnjice pandemijskih razmjera, koji postaje sve veći socio-ekonomski problem u svijetu. Broj prekomjerno teških i debelih osoba se u Europskoj Uniji (EU) podvostručio zadnjih 20 godina, a Republika Hrvatska (RH) je pri samom vrhu ljestvice prekomjerno teških i debelih osoba u EU. Svaka je peta osoba debela, a više od 50 posto stanovništva ima prekomjernu tjelesnu masu ili je debelo.

Pod OPŠIRNIJE pročitajte više o pravilnoj prehrani tijekom zimskih mjeseci.


[OPŠIRNIJE]



RODITELJI I UČITELJI....
Vesna Car / datum: 3. 12. 2017. 15:58

 

 

 

 

   SLUŠAJTE  ISKRENO  SVE  ŠTO  VAM  DJECA  ŽELE  REĆI, BEZ OBZIRA ŠTO. AKO   NE  SLUŠATE  ŽELJNO  MALE  STVARI  KADA   SU  MALI, NEĆE  VAM REĆI  VELIKE  STVARI  KADA  BUDU  VELIKI   JER  NJIMA JE TO  ODUVIJEK BILA   VELIKA  STVAR .


[OPŠIRNIJE]



Zašto su za roditelje važne informacije u školi?
Vesna Car / datum: 3. 12. 2017. 15:45


[OPŠIRNIJE]



Kako kod djeteta razviti samopoštovanje?
Dejana Kirinčić / datum: 3. 2. 2015. 12:18


[OPŠIRNIJE]



RSS


                     KORISTITE USPJEŠNE POSTUPKE DISCIPLINIRANJA: 

  1. PRIRODNE POSLJEDICE DJETETOVOG PONAŠANJA

Npr. dijete prolije mlijeko – ima osjećaj krivnje jer ne može popiti to mlijeko.

Dijete uči iz vlastitih grešaka.

  1. LOGIČNE POSLJEDICE DJETETOVOG PONAŠANJA

Npr: dijete neće pospremiti svoje igračke. Recite djetetu da ćete vi pospremiti igračke, ali da se neće cijeli dan smjeti s njima igrati. Budite dosljedni kako bi dijete znalo da ga to stvarno čeka svaki put. Nakon nekoliko puta shvatit će da mu se takvo ponašanje ne isplati. 

  1. USKRAĆIVANJE PRIVILEGIJA 

Oduzmite djetetu nešto što dijete voli. Ali pazite!

- Ne uskraćujte djetetu ono što mu je nužno, ali mu uskratite nešto što je njemu važno.

- Odaberite nešto što dijete stvarno voli.

- Budite sigurni da to možete ostvariti – budite dosljedni.

- Uskraćivanje treba biti ograničeno (1 sat, dan ili sl.) – držite se onoga što ste rekli. Dijete će vidjeti da mislite ozbiljno.

  1. ISKLJUČIVANJE

- Izaberite mjesto isključivanja, tj. mjesto gdje će dijete biti (npr. druga soba).

- Odlučite koje ćete ponašanje kažnjavati i objasnite to djetetu. Ono mora znati zbog čega se isključuje.

- Vremenski odredite isključivanje (10 min, 30 min. i sl.).

- Nakon isključivanja dijete zagrlite, još jednom mu recite zašto ste to napravili i uključite ga u neku pozitivnu aktivnost

ŠTO JOŠ UČINITI KAKO BI ODGOJILI NENASILNO DIJETE?

- BUDITE PRISUTNI U DJETETOVU ŽIVOTU.

- ZAŠTITITE DJECU OD NASILJA U KUĆI ILI U SUSJEDSTVU.

- ZAŠTITITE DJECU OD GLEDANJA NASILJA U MEDIJIMA.

- POMOZITE DJECI DA SE ODUPRU NASILJU.

- BUDITE SIGURNI DA DJECA NEMAJU PRISTUP ORUŽJU.

- PRUŽITE DJECI LJUBAV I PAŽNJU.

- BUDITE DJECI MODEL PRIKLADNOG PONAŠANJA.

I NA KRAJU, OBORUŽAJTE SE HRABROŠĆU! I IMAJTE NA UMU:

 Nema ništa opasnije od dobrog savjeta popraćenog lošim primjerom!

Pogreška od jučer neka vam danas bude učitelj.

SRETNO!

Priloženi dokumenti:
Naucite svoje dijete kako reci.docx

Kvalitetno korištenje slobodnog vremena s djetetom

- Podijelite obaveze u obitelji.

- Ne pretrpavajte djecu kućanskim poslovima.

- Budite primjer svome djetetu u obavljanju svojih obaveza.

- Ustanovite određeno vrijeme i mjesto za obavljenje pojedinih zadataka.

- Definirajte neke sporne termine i jasno izrecite i objasnite svoja očekivanja.

- Pohvalite dijete za uloženi trud i primjetite kad ono ispunjava svoje obaveze.

- Ako je ponekad potrebno možete odstupiti od zadanog pravila.

- Odvojite vrijeme za igru i druženje, te posvetite svome djetetu potpunu pažnju.

- Čitajte svojem djetetu.

- Stvorite vrijeme za igru.

- Uključite se u aktivnosti svog djeteta.

- Stvorite zajednička sjećanja (obiteljska putovanja).




 

DJEČJI MEMORANDUM RODITELJIMA

· Nemojte me razmaziti. Vrlo dobro znam da ne mogu imati sve što želim. Ja vas samo iskušavam.

· Nemojte se bojati biti strogi. To mi se sviđa. Pokazujte gdje mi je mjesto.

· Nemojte sa mnom na silu. To me uči da se jedino sila uvažava. Radije ću reagirati na uputu.

· Nemojte biti nedosljedni. To me zbunjuje i tjera me na to da pobjegnem od svake obveze.

· Nemojte obećavati. Možda nećete moći održati obećanje; pa ću izgubiti vjeru u vas.

· Nemojte vjerovati mojim provokacijama kad govorim i činim stvari samo da vas rastužim. Mogao bih pokušati doći do još koje "pobjede".

· Nemojte se previše žalostiti kad kažem da vas mrzim. Ne mislim ozbiljno, ali bih htio da vam bude žao zbog onog što ste mi učinili.

· Nemojte da se osjećam manjim nego što jesam. Zbog toga ću glumiti "velikog lafa".

· Nemojte umjesto mene činiti stvari koje mogu učiniti sam. Zbog toga se osjećam kao beba, a mogao bih vas početi doživljavati kao sluge.

· Nemojte da moje loše navike obuzmu svu vašu pažnju. To me samo ohrabruje da nastavim.

· Nemojte me ispravljati pred drugima. Bit ću mnogo pažljiviji ako sa mnom razgovarate tiho i nasamo.

· Nemojte o mom ponašanju diskutirati za vrijeme svađe. Ne znam zašto onda slabo čujem, a i nisam sklon suradnji. U redu je da se poduzmu potrebne mjere, ali diskusiju odložite za kasnije.

· Nemojte da imam osjećaj kako su moje pogreške zapravo grijesi: Moram naučiti griješiti a da se ipak ne osjećam zlim.

· Nemojte stalno prigovarati. Ako to budete radili morat ću se početi praviti gluh. Nemojte zahtijevati objašnjenja za moje ponašanje. Ponekad zbilja ne znam zašto sam nešto učinio.

· Ne precjenjujte moje poštenje. Lako me je zastrašiti pa počnem lagati.

· Nemojte zaboraviti da volim eksperimentirati. Ja iz toga učim, pa vas molim da budete strpljivi.

· Nemojte me štititi od posljedica. Moram učiti na iskustvu.

· Ne obraćajte previše pažnje kad sam lakše bolestan. Mogao bih početi uživati u lošem zdravlju, ako mi to bude donosilo veliku pažnju.

· Ne odbijajte me kad tražim odgovore na normalna pitanja. Ako me odbijete, vidjet ćete da ću prestati ispitivati a informacije tražiti negdje drugdje.

· Nemojte odgovarati na smiješna ili besmislena pitanja. Ako me odbijete, vidjet ćete da samo želim da se bavite sa mnom.

· Nemojte mi govoriti da ste idealni i nepogrešivi. S takvim je tako teško živjeti. Ne brinite zbog toga što smo malo zajedno. Važno je kako smo zajedno.

· Nemojte da moja strahovanja postanu vaša tjeskoba. Tada ću se još više uplašiti. Pokažite da ste hrabri.

· Nemojte zaboraviti da ne mogu odrasti bez mnogo razumijevanja i podrške; zaslužena pohvala ponekad izostane, ali prijekor nikada.

· Tretirajte me kao svoje prijatelje, pa ću ja biti vaš.

· Upamtite: više učim od primjera nego od kritike.

I pored svega, mnogo vas volim, volite i vi mene.                                                                

 

preskoči na navigaciju