preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Tražilica
Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Poveznice učenici

edu portal

 

   

 

PROMETNA UČILICA

Kalendar
« Studeni 2018 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

Školske novine

Pročitajte najnoviji broj!

Starije brojeve možete naći ovdje.

 
Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

 
Prognoza vremena
MySpace weather
 
Pogled kroz prozor
31.10.2018. 23:03
Škicnite novi Pogled ;-)
Broj 106, listopad 2018.ISSN 1848-2171 U prošlom broju Pogleda Alenka Trifković je opisala kako odrediti grupu učenika s poremećajima u ponašanju te odrediti ciljeve rada. U ovom članku je istaknula ključni element u procesu promjene – to je radni odnos … Nastavi čitati →

31.10.2018. 22:47
Odnos kot orodje za učenje
Alenka Trifković Povzetek V predhodnem članku sem jasno opredelila skupino učencev z vedenjskimi in čustvenimi motnjami, ter opisala cilje in smotre dela z njimi. V tem članku pa želim osvetliti ključen element v procesu spremembe – to je delovni odnos, … Nastavi čitati →

31.10.2018. 22:46
Medpredmetno povezovanje: srednjeveški gradovi, protiturški
tabori Andreja Zega Uvod Medpredmetno povezovanje stremi k povezovanju znanj in s tem ciljev znotraj enega predmeta in med različnimi predmeti. V petem razredu učenci pri učni snovi srednji vek spoznavajo gradove, srednjeveška mesta in ob koncu srednjega veka turške … Nastavi čitati →

Poveznice učitelji

eMatica

CARNet Admin

stručni skupovi prijava

Carnet Vijesti
15.11.2018. 15:35
CUC 2018: Mreža ideja – sve što trebate znati o novim tehnologijama i digitalnom društvu
Znate li kojih je sedam načina da propadnete kao WiFi stručnjak? Jesu li roboti već u našim školama? Što kad aplikacije koje koristimo više nisu besplatne? Kako potrošiti 10.160.430.000,00 kuna? Kako napisati STEM priču? Kako isprintati molekulu DNA na 3D printeru?

14.11.2018. 11:22
Započela provedba pilot projekta CRISS u osnovnim i srednjim školama Hrvatske
U rujnu 2018. godine započela je provedba onsite pilot projekta CRISS koji se odvija u okviru programa Europske unije za istraživanja i inovacije OBZOR 2020 i ima za svrhu razvoj i pilot implementaciju digitalne platforme za stjecanje, vrednovanje i certifikaciju digitalnih kompetencija učenika. 

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 332873
Ovaj mjesec: 1624
Ovaj tjedan: 398
Danas: 33
Ljudska prava u akciji - Human rights in action
Vesna Car / datum: 7. 2. 2017. 18:57

Osnovna škola Barilović provodi projekt Ljudska prava u akciji tijekom školske godine 2016./2017. Cilj je uključiti roditelje u život i rad škole. 

O svojim aktivnostima jednom mjesečno izvješćuje  European Wergeland Centar. 

Prezentacije su u prilogu.


[OPŠIRNIJE]



Ljetna akademija za zemlje Jugoistočne Europe "Ljudska prava u akciji"
Vesna Car / datum: 7. 2. 2017. 18:51

OŠ Barilović uključila se u projekt Vijeća Europe u organizaciji The European Wergeland Centra. To je zajednica namijenjena praktičarima u području obrazovanja za ljudska prava, demokratsko građanstvo i interkulturalno razumijevanje.

Poziv je stigao iz Gruzije zahvaljujući kolegici Lili Koridze koju je ravnateljica Vesna Car upoznala u Latviji putem Pestalozzi programa stručnog usavršavanja za odgojno obrazovne djelatnike.

The European Wergeland Centar organizira regionalne akademije na području Europe pa su tako Školski tim u sastavu Josip Novosel (predstavnik učitelja), Ivana Banjavčić (predstavnik roditelja) i Vesna Car (ravnateljica škole) prisustvovali Ljetnoj akademiji za zemlje jugoistočne Europe „Ljudska prava u akciji“. Akademija se već petu godinu za redom održala u Crnoj Gori, u povijesnom gradu Cetinju, tijekom mjeseca lipnja. Do sada su Hrvatsku osim OŠ Barilović predstavile škole iz Tuhelja, Čakovca, Zagreba i Varaždina.

U projekt se uključila i nama prijateljska škola iz Starog trga pri Ložu s kojom surađujemo u projektu Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja. Osnovnu školu Janeza Hribarja u Starom trgu pri Ložu cijeli kolektiv škole posjetio je  2010. godine s ciljem  upoznavanja njihove devetogodišnje osnovne škole te da bi razmijenili ideje i iskustva.

Projekt Ljudska prava u akciji predstavljen je Učiteljskom vijeću, Vijeću roditelja i Školskom odboru.

Školski tim sada se sastoji od četiri člana jer mu se pridružila i Dejana Kirinčić, stručna suradnica.

Na Ljetnoj akademiji Ljudska prava u akciji koja se održala u Cetinju radili smo pod vodstvom izvrsnog tima trenera (Lena Styslavska, Angelos Vallanataos, Filip Car) koji je predvodio Ted Huddleston. Bila je to prilika da se upoznaju novi ljudi i drugačije kulture te da se razmijene iskustva i znanja kako iz područja obrazovanja za demokratsko građanstvo i ljudska prava tako i dobre prakse iz školstva općenito.

Ljetna akademija za zemlje Jugoistočne Europe odvijala se u predivnom povijesnom gradiću Cetinju idealnom za rad i rekreaciju. U sjećanju su nam ostali posjeti muzejima i nekadašnjim stranim veleposlanstvima kao i posjet Njegoševom mauzoleju na Lovćenu.

Pohvale domaćinima i organizatorima idu i za organizaciju zabavne večeri na kojoj se svi imaju prigodu upoznati sa specifičnostima zemalja sudionica kroz izložbu tradicionalne hrane i pića, suvenira i narodnih nošnji, običaja, tradicionalne glazbe i slično.

Iako sudionici dolaze iz vrlo različitih sredina, s područja burne prošlosti i još uvijek prisutnih tenzija, Ljetna akademija pokazuje kako se zaposlenici u odgoju i obrazovanju mogu sastati i raditi zajedno, iznositi svoja mišljenja i osnažiti zajedničko uvjerenje u važnost obrazovanja za demokraciju i ljudska prava. Rad akademije osmišljen je kao zajednički rad školskih timova koji u svom sastavu imaju ravnatelja, učitelja, predstavnika roditelja ili predstavnika nevladine organizacije. Završetkom Ljetne akademije ne prestaje rad timova nego se on nastavlja u školama i traje tijekom cijele školske godine.

Na kraju Ljetne akademije Ljudska prava u akciji osmislili smo Akcijski plan koji ćemo provesti u školi. Zaključak našeg Školskog tima za ljudska prava bio je da trebamo više uključiti roditelje u život i rad škole.

Nadamo se da ćemo ovo iskustvo prisustvovanja Ljetnoj akademiji iskoristiti i za suradnju preko granica kroz zajedničke projekte i međusobne posjete.

Povelju Vijeća Europe o obrazovanju za demokratsko građanstvo i ljudska prava koju je 2010. godine prihvatilo 47 država članica Vijeća Europe nalazi se u prilogu.

„U svijetu brzih promjena i rastućih različitosti, potreba za aktivnim, informiranim i odgovornim građanstvom je sve veća. Uloga obrazovanja u stvaranju takvog građanstva je postala neizbježna. Novonastali događaji širom Europe stavljaju model građanstva i ljudskih prava na probu. Etnički sukobi i nacionalizam, globalne prijetnje i nesigurnost, kretanje stanovništva, potreba za osobnom autonomijom i novim oblicima jednakosti uz povećanu međupovezanost na političkom, ekonomskom i kulturnom planu nameću stalnu mobilnost.

U svim europskim deklaracijama i strategijama obrazovanje čini jednu od temeljnih aktivnosti koja se ostvaruje kroz ukupan život škole, a posebnu važnost ima edukacija nastavnika.“

Radovan Popović, ravnatelj Zavoda za školstvo Crne Gore

„Ambiciozna misija Ljetne akademije u Crnoj Gori postavlja težak zadatak postepene promjene uobičajene percepcije i uspostavljene prakse naročito u školama, ali i društvima u cjelini. Ona služi kao model ravnopravnog i slobodnog demokratskog okruženja. „

Katia Dolgova-Dreyer, programska koordinatorica, Odjel za suradnju i jačanje kapaciteta u odjelu za  obrazovanje Vijeća Europe

„Obrazovanje promovira jednakost i izdiže ljude iz siromaštva. Ono uči djecu kako da postanu dobri građani. Obrazovanje nije samo za nekolicinu privilegiranih, ono pripada svima.“ To je osnovno ljudsko pravo.“

Ban Ki-Moon, glavni tajnik Ujedinjenih naroda

 


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju