preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login
Logo škole

Tražilica
Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja

Poveznice učenici

edu portal
   

PROMETNA UČILICA

Kalendar
« Lipanj 2017 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 31 1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

Školske novine

Pročitajte najnoviji broj!

Starije brojeve možete naći ovdje.

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

 

hitna medicinska pomoć

 
Prognoza vremena
MySpace weather
 
Pogled kroz prozor
31.05.2017. 21:55
Pogled prije praznika
Broj 92, svibanj 2017.ISSN 1848-2171 Školska godina bliži se kraju, ali upravo sad nas čeka intezivno razdoblje preispitivanja znanja  i zaključivanje ocjena. Pošto već nekoliko brojeva smo "dvojezični" tako nastavljamo u istom tonu s odličnim primjerima dobre prakse u lijepoj … Nastavi čitati →

31.05.2017. 21:02
Spoznavanje razvojnega kroga navadne krastače
Denis Matežič Uvod Ob mlaki smo z drugošolci naleteli na samčka in samičko krastače, v vodi pa na paglavce. Dvoživki in paglavce smo previdno prenesli v šolo. V učilnici smo jim uredili začasen življenjski prostor do izpustitve, jih opazovali in … Nastavi čitati →

31.05.2017. 20:59
Razvrščanje in ločevanje snovi
Lidija Abramič V razredu imamo zbirko predmetov iz različnih snovi. Učenci jih najprej poskušajo ločiti na otip (mehke, trdne, mrzle, upogljive ...), nato pa ugotavljajo, iz katerih snovi so ti predmeti. Predmete stresemo na mizo in jih poskušamo razvrstiti po … Nastavi čitati →

Poveznice učitelji

eMatica

CARNet Admin

stručni skupovi prijava

Carnet Vijesti
20.06.2017. 12:51
CARNet donirao sustav za praćenje kakvoće zraka Tehničkoj školi u Sisku
Tijekom dana mnogi od nas većinu vremena provode u zatvorenom prostoru – kod kuće, na poslu ili u školi. Kakvoća zraka koji udišemo u zatvorenom prostoru ima izravan utjecaj na naše zdravlje, a loša kakvoća zraka u zatvorenom prostoru može štetiti osjetljivim skupinama stanovništva u koje spadaju i djeca.

20.06.2017. 11:02
Poziv na prethodno savjetovanje sa zainteresiranim gospodarskim subjektima
Hrvatska akademska i istraživačka mreža - CARNet priprema provedbu postupka javne nabave za „Nabavu opreme za regionalne obrazovne centre u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)” i „Nabavu visokodostupnog sustava za pohranu i analizu strukturiranih i nestrukturiranih podataka u okviru projekta “e-Škole: Uspostava sustava razvoja digitalno zrelih škola (pilot projekt)”.

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 269267
Ovaj mjesec: 2593
Ovaj tjedan: 311
Danas: 29
Ljudska prava u akciji - Human rights in action
Vesna Car / datum: 7. 2. 2017. 18:57

Osnovna škola Barilović provodi projekt Ljudska prava u akciji tijekom školske godine 2016./2017. Cilj je uključiti roditelje u život i rad škole. 

O svojim aktivnostima jednom mjesečno izvješćuje  European Wergeland Centar. 

Prezentacije su u prilogu.


[OPŠIRNIJE]



Ljetna akademija za zemlje Jugoistočne Europe "Ljudska prava u akciji"
Vesna Car / datum: 7. 2. 2017. 18:51

OŠ Barilović uključila se u projekt Vijeća Europe u organizaciji The European Wergeland Centra. To je zajednica namijenjena praktičarima u području obrazovanja za ljudska prava, demokratsko građanstvo i interkulturalno razumijevanje.

Poziv je stigao iz Gruzije zahvaljujući kolegici Lili Koridze koju je ravnateljica Vesna Car upoznala u Latviji putem Pestalozzi programa stručnog usavršavanja za odgojno obrazovne djelatnike.

The European Wergeland Centar organizira regionalne akademije na području Europe pa su tako Školski tim u sastavu Josip Novosel (predstavnik učitelja), Ivana Banjavčić (predstavnik roditelja) i Vesna Car (ravnateljica škole) prisustvovali Ljetnoj akademiji za zemlje jugoistočne Europe „Ljudska prava u akciji“. Akademija se već petu godinu za redom održala u Crnoj Gori, u povijesnom gradu Cetinju, tijekom mjeseca lipnja. Do sada su Hrvatsku osim OŠ Barilović predstavile škole iz Tuhelja, Čakovca, Zagreba i Varaždina.

U projekt se uključila i nama prijateljska škola iz Starog trga pri Ložu s kojom surađujemo u projektu Čitanje ne poznaje granice/Branje ne pozna meja. Osnovnu školu Janeza Hribarja u Starom trgu pri Ložu cijeli kolektiv škole posjetio je  2010. godine s ciljem  upoznavanja njihove devetogodišnje osnovne škole te da bi razmijenili ideje i iskustva.

Projekt Ljudska prava u akciji predstavljen je Učiteljskom vijeću, Vijeću roditelja i Školskom odboru.

Školski tim sada se sastoji od četiri člana jer mu se pridružila i Dejana Kirinčić, stručna suradnica.

Na Ljetnoj akademiji Ljudska prava u akciji koja se održala u Cetinju radili smo pod vodstvom izvrsnog tima trenera (Lena Styslavska, Angelos Vallanataos, Filip Car) koji je predvodio Ted Huddleston. Bila je to prilika da se upoznaju novi ljudi i drugačije kulture te da se razmijene iskustva i znanja kako iz područja obrazovanja za demokratsko građanstvo i ljudska prava tako i dobre prakse iz školstva općenito.

Ljetna akademija za zemlje Jugoistočne Europe odvijala se u predivnom povijesnom gradiću Cetinju idealnom za rad i rekreaciju. U sjećanju su nam ostali posjeti muzejima i nekadašnjim stranim veleposlanstvima kao i posjet Njegoševom mauzoleju na Lovćenu.

Pohvale domaćinima i organizatorima idu i za organizaciju zabavne večeri na kojoj se svi imaju prigodu upoznati sa specifičnostima zemalja sudionica kroz izložbu tradicionalne hrane i pića, suvenira i narodnih nošnji, običaja, tradicionalne glazbe i slično.

Iako sudionici dolaze iz vrlo različitih sredina, s područja burne prošlosti i još uvijek prisutnih tenzija, Ljetna akademija pokazuje kako se zaposlenici u odgoju i obrazovanju mogu sastati i raditi zajedno, iznositi svoja mišljenja i osnažiti zajedničko uvjerenje u važnost obrazovanja za demokraciju i ljudska prava. Rad akademije osmišljen je kao zajednički rad školskih timova koji u svom sastavu imaju ravnatelja, učitelja, predstavnika roditelja ili predstavnika nevladine organizacije. Završetkom Ljetne akademije ne prestaje rad timova nego se on nastavlja u školama i traje tijekom cijele školske godine.

Na kraju Ljetne akademije Ljudska prava u akciji osmislili smo Akcijski plan koji ćemo provesti u školi. Zaključak našeg Školskog tima za ljudska prava bio je da trebamo više uključiti roditelje u život i rad škole.

Nadamo se da ćemo ovo iskustvo prisustvovanja Ljetnoj akademiji iskoristiti i za suradnju preko granica kroz zajedničke projekte i međusobne posjete.

Povelju Vijeća Europe o obrazovanju za demokratsko građanstvo i ljudska prava koju je 2010. godine prihvatilo 47 država članica Vijeća Europe nalazi se u prilogu.

„U svijetu brzih promjena i rastućih različitosti, potreba za aktivnim, informiranim i odgovornim građanstvom je sve veća. Uloga obrazovanja u stvaranju takvog građanstva je postala neizbježna. Novonastali događaji širom Europe stavljaju model građanstva i ljudskih prava na probu. Etnički sukobi i nacionalizam, globalne prijetnje i nesigurnost, kretanje stanovništva, potreba za osobnom autonomijom i novim oblicima jednakosti uz povećanu međupovezanost na političkom, ekonomskom i kulturnom planu nameću stalnu mobilnost.

U svim europskim deklaracijama i strategijama obrazovanje čini jednu od temeljnih aktivnosti koja se ostvaruje kroz ukupan život škole, a posebnu važnost ima edukacija nastavnika.“

Radovan Popović, ravnatelj Zavoda za školstvo Crne Gore

„Ambiciozna misija Ljetne akademije u Crnoj Gori postavlja težak zadatak postepene promjene uobičajene percepcije i uspostavljene prakse naročito u školama, ali i društvima u cjelini. Ona služi kao model ravnopravnog i slobodnog demokratskog okruženja. „

Katia Dolgova-Dreyer, programska koordinatorica, Odjel za suradnju i jačanje kapaciteta u odjelu za  obrazovanje Vijeća Europe

„Obrazovanje promovira jednakost i izdiže ljude iz siromaštva. Ono uči djecu kako da postanu dobri građani. Obrazovanje nije samo za nekolicinu privilegiranih, ono pripada svima.“ To je osnovno ljudsko pravo.“

Ban Ki-Moon, glavni tajnik Ujedinjenih naroda

 


[OPŠIRNIJE]



RSS


preskoči na navigaciju