« Travanj 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 |
8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 |
15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 |
22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 |
29 | 30 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
S porastom temperature i sve više sunčanih dana učenici češće provode vrijeme van učionica stoga je nužno urediti okoliš škole. Kao i svake godine naš boravak u prirodi započinje čišćenjem školskog okoliša od smeća te uređivanjem cvjetnjaka. Uz to, učenici Područne škole Leskovac pokazali su svoju vještinu košnje pokosivši travnjak ispred svoje škole. Učenici Područne škole Belaj često rade u školskom plasteniku koji se nalazi u njihovu školskom vrtu. Ove su godine posadili nove sadnice jagoda u čijim plodovima će uživati krajem nastavne godine.
Svjetski dan voda ove smo godine obilježili edukacijama o invazivnoj stranoj vrsti - signalnom raku te čistom podzemlju.
Od 11. do 14. ožujka 2024. godine održala se peta od šest mobilnosti projekta „Think globally, act locally¨, ovog puta u novoj partnerskoj školi Skisport Mittelschule Murau u Austriji. Našu su školu predstavljali učenici osmog razreda, Klara Bišćan, Niko Bosiljevac, David Magdć i Nika Milinković u pratnji voditeljice projekta Petre Poljak, učiteljice Lidije Gojak Pavlić, učitelja Mislava Žirovčića i računovotkinje Andreje Berislavić.
U šestom razredu tijekom nastave likovne kulture održan je Dan ekodizajna. Učenici su samostalno ili u paru imali za zadatak stvoriti uporabni proizvod reciklirajući iskorištene kutije, plastične boce, tetrapake te ostale predmete koje više ne koriste. Osim uporabne svrhe proizvod je trebao biti jednostavan, lak za transport te recikliranje. U nastavku su njihove kreacije.
Učenici sedmih razreda su tijekom nastave engleskog jezika upoznali nekoliko umjetnika koji svojim djelima žele ukazati na različite ekološke probleme koji more današnji svijet. Umjetnost se oduvijek doticala gorućih društvenih pitanja stoga ne čudi činjenica kako ekologija postaje predmet zanimanja sve većeg broja umjetnika.
Umjetnici čiji su rad istraživali kao glavni materijal i(li) motiv za svoja djela odabiru smeće. Njihovao djelovanje započinje mnogo prije same kreativne manifestacije. Naime, mnogi od njih pronalaze smeće u prirodi: u šumama, na plažama, u oceanu, koje prethodno očiste od istog. Nažalost, materijala za njihova djela ne nedostaje.
Prenose li svoju poruku fotografijom, skulpturom ili instalacijom glavni je cilj osvijestiti razmišljanje o načinu postupanja s otpadom te potaknuti ljude na promjene.
U petak, 23. veljače 2024. održan je treći sastanak projektnog tima "Think globally, act locally". Sastanku su prisustvovali ravnateljica Vesna Car, razrednica osmog razreda Ivana Tuškan Mihalić, učitelji informatike Mario Zovkić, učitelji razredne nastave Lidija Gojak Pavlić i Marko Spudić, pedagoginja Dejana Kirinčić te koordinatorica projekta Petra Poljak.
U razdoblju od 11. do 15. prosinca 2023. godine, sudjelovala sam na četvrtoj mobilnosti u sklopu projekta „Think globally, act locally“ u Poljskoj. Imala sam veliku želju upoznati se s tom školom jer je ovo drugi posjet školi Akademicki Zespół Placówek Oświatowych iz Fijewa.
U četvrtoj mobilnosti sudjelovali su učenici 8.razreda Leo Spudić, Romano Bišćan te učenice 7b.razreda Tania Cindrić i Lana Bosiljevac . Koordinatorica projekta je Petra Poljak.
U razdoblju od 11. do 15. prosinca 2023. godine, učenici Leo Spudić, Romano Bišćan, Tania Cindrić i Lana Bosiljevac uz pratnju učiteljica Ivane Tuškan Mihalić i Petre Poljak predstavljali su našu školu na četvrtoj mobilnosti u sklopu projekta „Think globally, act locally“ u Poljskoj. Ovo je bio naš drugi posjet školi Akademicki Zespół Placówek Oświatowych iz Fijewa.
Od 25. do 28. rujna imala sam priliku putovati s učenicima u Iserlohn u Njemačku u Städtische gdje se održala treća mobilnost projekta „Think globally, act locally¨.
Veselio me sam odabir i sadržaj projekta pa i dojmovi ne mogu izostati.
Ovi oblici učenja su me potaknuli da u svoj predmet uvrstim što više aktivnosti i sadržaja koji povezuju održivi razvoj i ekologiju. Korisno iskustvo ovog projekta želim povezati putem aktivnog uključivanja u razne aktivnosti sa svojim razrednim odjelom tijekom cijele godine u obliku praktične nastave, izvanučioničke i terenske nastave. (Opširnije)
Tijekom obilježavanja ovogodišnjeg Dana Erasmusa na temu vještina, učenici sedmih razreda nastavili s razradom teme o korisnim kukcima radionicom tehničke kulture tijekom koje su izradili tri hotela za kukce koji će biti postavljeni u školska dvorišta svih naših školskih zgrada. Učenici razredne nastave su pak uz pomoć svojih učitelja i učiteljica izradili kućice za ptice od drvenih štapića koje će postaviti na prozore svojih učionica kako bi se ptice koje obitavaju u okolici škole imale gdje skloniti od hladnoće te pronaći hranu tijekom nadolazeće zime.
U periodu od 25. do 28. rujna 2023. godine boravili smo u Städtische Gesamtschule u Iserlohnu u Njemačkoj gdje se održala treća mobilnost projekta „Think globally, act locally¨. Ovog su puta našu školu predstavljali učenici sedmog razreda, Magdalena Goldašić i Martin Tomac te dvoje učenika osmog razreda, Lucija Jurčević i Borna Gojak. Put Iserlohna su krenuli u pratnji učiteljica Mirjane Vranić Šušlje i Petre Poljak kako bi zajedno s učenicima i učiteljima iz partnerskih škola sudjelovali u planiranim aktivnostima koje potiču na razmišljanje i djelovanje o održivom razvoju.
Mnogi su učenici i djelatnici naše škole ove godine podržali inicijativu Dan bez automobila koji se svake godine obilježava 22. rujna. Unatoč nepredvidivim vremenskim prilikama odvažili su se doći u školu pješice ili biciklom. Važno je napomenuti kako su neki od njih prevalili i više od dvadeset kilometara kako bi došli do škole i vratili se kući.
Krajem nastavne godine započela je četvrta aktivnost projekta "Think globally, act locally" Let's take action predvođena partnerskom školom Städt. Gesamtschule Iserlohn iz Njemačke.
Tijekom lipnja je obilježen Svjetski dan okoliša. Osmaši su kroz aktivnost Da je svijet jabuka došli do zaključka kako je samo maleni dio površine našeg planeta pogodan za uzgoj hrane. Učenici su također izračunavali svoj ekološki otisak kako bi dobili povratnu informaciju o njihovu individualnom utjecaju na prirodne resurse.
Učenici razredne nastave su zajedno s roditeljima i bakama uredili školski plastenik, zasadili povrće i cvijeće, ispljevili korov oko bobičastog voća te cvjetnjaka škole.
Druga mobilnost projekta Think globally, act locally održana je u Lubawi, Poljska. U mobilnosti sam uz četvero učenika i koordinatoricu Petru Poljak te učitelja Josipa Novosela sudjelovala i ja. Budući da sam osmislila i napisala ovaj projekt vrlo mi je važno, iz prve ruke, pratiti kako se provode pojedine aktivnosti. Moji osvrt nalazi se POD OPŠIRNIJE.
5. srpnja 2023. u 9 sati održan je 2. sastanak projektnog tima "Think globally, act locally". Sastanku su prisustvovali ravnateljica Vesna Car, razrednice budućih sedmaša, Brigita Gojak i Mirjana Vranić Šušlje te razrednica budućih osmaša Ivana Tuškan Mihalić, učiteljice razredne nastave Anka Grman i Marijana Ljubić, pedagoginja Dejana Kirinčić, učitelj tehničke kulture Predrag Mihalić Novković te koordinatorica projekta Petra Poljak.
U periodu od 8. do 11. svibnja 2023. godine održala se druga mobilnost projekta „Think globally, act locally¨, ovog puta u Poljskoj. Našu su školu predstavljale učenice osmog razreda, Dora Halar, Matea Marić, Dora Škrtić i Anja Vidović u pratnji voditeljice projekta Petre Poljak, ravnateljice Vesne Car i učitelja Josipa Novosela.
Kao i svake godine učenici naše škole raznim su aktivnostima obilježili Dan palneta Zemlje. Najmlađi su proveli dan u šetnji šumom u okolici škole dok su polaznici produženog boravka izrađivali modele Zemlje tehnikom kaširanja. Učenici predmetne nastave udružili su snage kako bi očistili i uredili okoliš naše škole. Koliko je važno osvijestiti problematiku utjecaja zagađenja na okoliš u učionici, još je važnije djelovati i naučeno primijeniti u lokalnoj zajednici.