« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Učenici sedmog razreda na satu fizike obilježili su Dan planeta Zemlje.
Podijeljeni u četiri grupe učenici su osmislili ideje kako bi obilježili Dan planeta Zemlje. Svaka grupa je, nakon što su osmislili ideju, izradila plakat i pripremila poneki pokus ili maketu, te su prezentirali i izlagali svoj rad pred ostalim učenicima u razredu. Bilo je vrlo zanimljivih i kreativnih ideja, kao na primjer maketa solarne ploče, tornado u boci, zagađeni i čisti globus, maketa zagađenog i čistog sela. Također, učenici su vrlo dobro povezali gradivo fizike koje uče sa zadanim zadatkom. Energiju su spominjali u kontekstu obnovljivih i neobnovljivih izvora, obratili su pažnju na važnost uštede energije, kao i na važnost iskorištavanja prirodnih resursa. Nakon prezentiranja uslijedila je rasprava koja je bila vrlo dinamična i konstruktivna. Osim što su se osvrnuli na izlaganja svojih kolega, donijeli su generalni zaključak da se čovjek prema prirodi treba odnositi s poštovanjem, te se truditi da kao pojedinci utječemo na društvo da brine o okolišu i budućnosti naše Zemlje. Radionici je prisustvovala i pedagoginja Dejana Kirinčić koja je događaj zabilježila fotoaparatom. Slike možete vidjeti u galeriji ako kliknete na [OPŠIRNIJE].
Zrinko Bahorić, učitelj fizike