« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Kako učenicima ponekad nije jednostavno prezentirati važnost i različitost govornih područja, došli smo na ideju da bi nam to najbolje prezentirala osoba aktivna u gotovo svim sferama društvenih događanja, radijski voditelj Damir Valent Dado.
Samo u jednom školskom satu, učenicima 7. i 8. razreda ostavljen je dojam sata za pamćenje ispunjenom bogatim sadržajima Dadinih iskustava u narječnom izričaju, uporabi frazema, viceva, literarnog iskaza, prepričavanja događaja i doživljaja od kojih su nas neka potakla duboko na razmišljanja o društvenim vrijednostima, osobnim ambicijama, izboru zanimanja, zapisivanju riječi koje stvaraju autorsko djelo. Dado je na svoj poseban način obogaćen primjerima, usporedio narječne različitosti sela i mjesta iz okruženja, pročitao ulomak iz svojeg pisanog autorskog djela, opisao poslove voditelja u ozbiljnim službenim događanjima i onima za zabavu. Školskoj knjižnici darovao je nekoliko knjiga iz zavičajne književnosti što ćemo svakako primijeniti u nastavi. Učenici su upijali svaku rečenicu, a poneki su počeli ozbiljnije razmišljati o svojim sposobnostima i interesima jer su na pragu izbora budućeg zanimanja. Mnogi učenici su društveno aktivni u KUD-ovima i DVD-ima općine Barilović pa su se suočili s odgovornostima, vrijednostima i mogućnostima svojih djelovanja potaknutih riječima Damira Valenta.
Uz smijehom završen radni dan, planiramo novi susret s Dadom, kajkavske večeri za učenike, roditelje, bake, djedove…
Učimo standardni hrvatski jezik, ali ne zaboravimo svaku domaću riječ tkanu desetljećima za čije je izumiranje kriv svatko od nas!