« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Koristeći svoje pametne telefone učenici kroz igru ponavljaju i utvrđuju naučeno gradivo. Da bi postigli što bolje rezultate u igri na kraju sata, učenici moraju pažljivo slušati što se taj sat obrađuje.
Zahvaljujući projektorima koje imamo na raspolaganju u svakoj učionici, gradivo iz vjeronauka ponavljamo kroz igru. Program koji za to koristimo zove se Kahoot i osim točnosti zahtjeva i brzinu. Može se igrati u grupama ili svatko za sebe. Pitanja sastavlja vjeroučitelj, a učenici se pomoću svojih pametnih telefona uključuju u igru nakon što unesu pin i odaberu svoje natjecateljsko ime ili ime svojega tima. Program na svako pitanje ponudi četiri odgovra od kojega je samo jedan točan. Svaki od ponuđenih odgovora obilježen je drugom bojom i takvi se prikazuju na ekranima učeničkih pametnih telefona pomoću kojih oni onda odgovaraju. Nakon svakog pitanja program pokaže i ljestvicu sa trenutnim rezultatima i poretkom igrača. Izvrstan način da učenici kroz igru ponove gradivo koje smo obrađivali.