« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Teško je riječima opisati Vukovar. Grad bogate kulture i povijesti. Grad čije su pojedine stranice, nažalost, ispisane krvlju. Zaista, teško je riječima opisati i umom shvatiti tu količinu mržnje koja od jednog povijesnog i lijepog gradića može učiniti ruševinu. Teško je razumjeti tu količinu mržnje koja može prouzrokovati tolika zvjerstva i zločine.
Naši su se osmaši u sklopu projekta ˝Posjet osmih razreda Vukovaru˝ imali priliku upoznati sa svim važnijim mjestima i događajima vezanim uz obranu grada.
Posjetili smo tako Muzej vučedolske kulture gdje smo vidjeli kako su živjeli i u što su vjerovali stari Vučedolci. Posjetili smo i dvorac Eltz u kojem je smješten Muzej grada Vukovara, a koji je za vrijeme rata bio u potpunosti uništen, a građa muzeja pokradena.
Prvoga dana odslušali smo i dva predavanja o početku rata i planovima velikosrpske agresije. Prvi dan nakon razgledavanja muzeja i odslušanih predavanja učenici su se sa svojim kolegama iz drugih škola malo rasplesali u disku.
Novi dan donio nam je nove spoznaje, tako smo obišli Vukovarsku bolnicu, Memorijalno groblje, Ovčaru, Vodotoranj smo zbog trenutne obnove i nemogućnosti bližeg prilaska samo slikali, Trpinjsku cestu i Muzej Domovinskoga rata. Vrlo zanimljivo i dojmljivo je bilo što su nas kroz bolnicu i Muzej Domovinskog rata proveli ljudi koji su aktivno sudjelovali u obrani grada.
Zahvaljujem našim osmašima koji su dostojanstveno slušali predavanja i obilazili sve destinacije. Zahvaljujem i svima onima koji su omogućili da učenici osmih razreda na licu mjesta upoznaju jedan dio naše povijesti, da upoznaju žrtvu koju su podnijeli građani i branitelji u obrani naše domovine.
Nadam se i želim da upoznavanje sa patnjama i žrtvom u obrani domovine u našim osmašima probudi ljubav i snagu koja će im biti pokretač u njihovom učenju i radu te želju da i oni na svoj način, svojim radom i poštenim životom pridonesu stvaranju sretnije budućnosti svoje domovine.