« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Danas učenici zajedno sa svojim očevima sjede u školskim klupama. Cilj je istaknuti važnost uloge oca u odgoju i obrazovanju djeteta. Očevi će prisustvovati radionicama u kojima će zajedno s djecom izrađivati plakate, modelirati i sudjelovati u sportskim aktivnostima.
Radionice: ŠTO JA RADIM S TATOM?
OSOBINE DOBROG OCA
KOLIKO POZNAJEM SVOJE DIJETE?
IZRADA LIKA MAJKE IZ GLINAMOLA
SPORTSKE AKTIVNOSTI (nogomet, povlačenje užeta, nošenje loptice u žlici, trčanje vezanih nogu, vođenje lopte između čunjeva)
KVIZ
Na veliku radost djece većina očeva prisustvuje radionicama. Integrirani dan je osmislila i vodila stručna suradnica Dejana Kirinčić uz pomoć učitelja i učiteljica.
Nikad toliko očeva okupljenih na jednom mjestu, na jednom zadatku – biti uz svoje dijete u zajedničkim, školskim, aktivnostima – barem u OŠ Barilović. Naime, u OŠ Barilović tijekom prijepodneva realiziran je integrirani dan s temom „otac“.
Neobičan školski dan započeo je teorijskim dijelom u kojem su predstavnici očeva i razrednici govorili o pojmu oca s različitih aspekata: vjerskog, povijesnog, jezičnog i psihološko-pedagoškog. Potom su se očevi (a bilo je tu i djedova i braće) i djeca grupirali u skupine kojima su sami nadjenuli imena te tako udruženi sudjelovali u radionicama izrade plakata o temi „Što ja radim s tatom“ i „Osobine dobrog oca“. Prezenteri su bili učenici pa smo od njih saznali da su poželjne osobine očeva: darežljiv, nježan, pošten, zanimljiv, odgovoran, pametan, veseo, brižan, drži obećanja, kupuje potrepštine za kuću, sudjeluje u obiteljskim okupljanjima, podučava, pomaže u pisanju domaćih zadaća i u kućanskim poslovima, uvijek je dostupan, prima me u svoj zagrljaj, ali i „tjera“ u školu …A što naši učenici rade s tatama: gledaju TV, igraju nogomet, odlaze na utakmice, pecaju, skijaju, sanjkaju se i grudaju, voze bicikl i traktor, čiste snijeg i auto, odlaze doktoru, pripremaju doručak, šetaju sa psom, beru šumske plodove i grožđe… Niz nije dovršen, a samo je jedno jasno – bez tate se ne može pa bio on iz ekipe „Pčelica“, „Mušketira i princeza“, Lavova“, „Tigrova“, „Šafrana“ ili „Vatrenih“.
Kako se majke ne bi osjetile zapostavljenima, s učiteljicom likovne kulture svi zajedno modeliraju likove majke iz glinamola, a potom slijede nadmetanja u kvizu znanja i sportskim igrama: nogometu, povlačenju užeta, nošenju loptica u žlici, trčanju vezanih nogu, vođenju lopte između čunjeva. Bitno je da se nitko nije osjetio pobijeđenim i manje važnim jer je svatko od natjecatelja imao svoje iskrene i gorljive navijače.
Radost i uzbuđenja današnjeg dana dugo će se pamtiti, a integrirani školski dan s vremenom prijeći u obiteljsku legendu. Integrirani dan osmislila je i vodila stručna suradnica Dejana Kirinčić.
Tekst: knjižničarka Branka Dojčinović