preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 567036
Ovaj mjesec: 861
Ovaj tjedan: 1117
Danas: 8
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
INTEGRIRANI DAN: OTAC
Autor: Vesna Car, 16. 2. 2011.

Danas učenici zajedno sa svojim očevima sjede u školskim klupama. Cilj je istaknuti važnost uloge oca u odgoju i obrazovanju djeteta. Očevi će prisustvovati radionicama u kojima će zajedno s djecom izrađivati plakate, modelirati i sudjelovati u sportskim aktivnostima. 

Radionice: ŠTO JA RADIM S TATOM?

                    OSOBINE DOBROG OCA

                    KOLIKO POZNAJEM SVOJE DIJETE?

                    IZRADA LIKA MAJKE IZ GLINAMOLA

                    SPORTSKE AKTIVNOSTI (nogomet, povlačenje užeta, nošenje loptice u žlici, trčanje vezanih nogu, vođenje lopte između čunjeva)

                    KVIZ

 

Na veliku radost djece većina očeva prisustvuje radionicama. Integrirani dan je osmislila i vodila stručna suradnica Dejana Kirinčić uz pomoć učitelja i učiteljica.


 

 

Nikad toliko očeva okupljenih na jednom mjestu, na jednom zadatku – biti uz svoje dijete u zajedničkim, školskim, aktivnostima – barem u OŠ Barilović. Naime, u OŠ Barilović tijekom prijepodneva realiziran je integrirani dan s temom „otac“.

Neobičan školski dan započeo je teorijskim dijelom u kojem su predstavnici očeva i razrednici govorili o pojmu oca s različitih aspekata: vjerskog, povijesnog, jezičnog i psihološko-pedagoškog. Potom su se očevi (a bilo je tu i djedova i braće) i djeca grupirali u skupine kojima su sami nadjenuli imena te tako udruženi sudjelovali u radionicama izrade plakata o temi „Što ja radim s tatom“ i „Osobine dobrog oca“. Prezenteri su bili učenici pa smo od njih saznali da su poželjne osobine očeva: darežljiv, nježan, pošten, zanimljiv, odgovoran, pametan, veseo, brižan, drži obećanja, kupuje potrepštine za kuću, sudjeluje u obiteljskim okupljanjima, podučava, pomaže u pisanju domaćih zadaća i u kućanskim poslovima, uvijek je dostupan, prima me u svoj zagrljaj, ali i „tjera“ u školu …A što naši učenici rade s tatama: gledaju TV, igraju nogomet, odlaze na utakmice, pecaju, skijaju, sanjkaju se i grudaju, voze bicikl i traktor, čiste snijeg i auto, odlaze doktoru, pripremaju doručak, šetaju sa psom, beru šumske plodove i grožđe… Niz nije dovršen, a samo je jedno jasno – bez tate se ne može pa bio on iz ekipe „Pčelica“, „Mušketira i princeza“, Lavova“, „Tigrova“, „Šafrana“ ili „Vatrenih“.

Kako se majke ne bi osjetile zapostavljenima, s učiteljicom likovne kulture svi zajedno modeliraju likove majke iz glinamola, a potom slijede nadmetanja u kvizu znanja i sportskim igrama: nogometu, povlačenju užeta, nošenju loptica u žlici, trčanju vezanih nogu, vođenju lopte između čunjeva. Bitno je da se nitko nije osjetio pobijeđenim i manje važnim jer je svatko od natjecatelja imao svoje iskrene i gorljive navijače.

Radost i uzbuđenja današnjeg dana dugo će se pamtiti, a integrirani školski dan s vremenom prijeći u obiteljsku legendu. Integrirani dan osmislila je i vodila stručna suradnica Dejana Kirinčić.

Tekst: knjižničarka Branka Dojčinović





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju