« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Različita mjerenja dio su početne nastave matematike. Važnost ove tematike proizlazi iz njene praktične primjenjivosti u situacijama svakodnevnog života.
Mjerili smo razne objekte koristeći raznolike mjerne instrumente. Nastava je bila praktična i istraživačka: promatrali smo, dodirivali i koristili mjerne instrumenate te provodili postupake mjerenja. Zamislili smo se nad pitanjem na koje nas sve načine trgovac koji prodaje voće može prevariti „na vagi“!
Kod mjerenja obujma tekućina, koristili smo kao mjerne instrumente razne čašice, boce i slično s poznatim obujmom. Mjerenje smo vršili prelijevanjem tekućine iz jedne u drugu posudu.
Jogurt, mlijeko i voće smo na kraju popili/pojeli J.