« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
U četvrtak 14. travnja učenici i učitelji predmetne nastave bili su na terenskoj nastavi na Plitvičkim jezerima, u našem najvećem i najstarijem Nacionalnom parku. Usprkos lošoj vremenskoj prognozi, dan je bio idealan za program obilaska Donjih i Gornjih jezera te vožnju brodom po najvećem i najdubljem jezeru Kozjak. Na kraju dana svi su bili puni dojmova, lijepih prizora zabilježenih fotoaparatima i mobitelima, a usput su nešto naučili i poželjeli saznati još više o tom jedinstvenom prirodnom fenomenu.
Učenici 8. razreda su na osam odabranih točaka izvršili različita mjerenja. Uz pomoć nastavnika biologije Darka Cerjanca određivali su biljne vrste, kiselost vode (pH), mjerili temperaturu vode te količinu kisika u vodi uz pomoć oksimetra. Pod vodstvom učitelja geografije Patrisa Šupera mjerili su nadmorsku visinu jezera te određivali geografske koordinate uz pomoć GPS uređaja s ciljem izrade uzdužnog profila jezera i skice jezera u određenom mjerilu. Uz podršku razrednika i predmetnih nastavnika učenici su još prikupljali ostale podatke o jezerima s info ploča i prospekata, zapisivali toponime s kojima su se susretali pri obilasku, upoznavali se s poviješću Plitvičkih jezera i legendama o njihovu postanku te uočavali važnost komunikacije na stranim jezicima u turizmu. Podatke će obraditi na nastavi te ih prezentirati kroz grafikone, plakate, PPT i školski list.