« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Obavijest učenicima i roditeljima je pod OPŠIRINJE.
RAZREDNA NASTAVA
HRT 3
Razred |
Termin |
Reprizno emitiranje |
---|---|---|
1. razred OŠ |
8.00 – 9.00 |
14.00 – 15.00 |
2. razred OŠ |
9.00 – 10.00 |
15.00 – 16.00 |
3. razred OŠ |
10.00 – 11.00 |
16.00 – 17.00 |
4. razred OŠ |
11.00 – 12.00 |
17.00 – 18.00 |
1. RAZRED
Učenici 1. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
2.RAZRED
Učenici 2. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
3.RAZRED
Učenici 3. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
DOMAĆA ZADAĆA
HJ – Napiši jednu poruku i pošalji učiteljici na Viber ili e-poštom.
MAT – Riješite zadatke u udžbeniku na 55.str. (zadaci 3., 4, 5. i 6.)
PID – Pred vama je vikend, pomognite roditeljima u kućanskim poslovima, jer su oni puno vremena posvetili vama u ovom tjednu.
4.RAZRED
Učenici 4. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
PREDMETNA NASTAVA
5.RAZRED
GLAZBENA KULTURA
23. Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske – obrada
Vaš današnji zadatak je prije svega poslušati i prisjetiti se pjesama „Ja posijah repu” (udž. str. 38) i „Kriči, kriči, tiček” (udž. str. 39, pronađite na internetu jer još nije dodana u udžbenik) koje ste učili u nižim razredima osnovne škole.
Ove pjesme dolaze iz područja Hrvatske koja ubrajamo u Tradicijsku glazbu središnje i sjeverozapadne Hrvatske. Pogledaj u notnom zapisu pjesama iz kojeg kraja je prva, a iz kojeg kraja druga pjesma.
U udžbenicima na stranicama 78 i 79 pročitat ćete sadržaje vezane uz tradicijsku glazbu tih krajeva i pogledati ponuđene video primjere u digitalnoj inačici udžbenika te odgovoriti na pitanja koja slijede.
1. Koja područja obuhvaća središnja i sjeverozapadna tradicijska glazba? Možeš si pomoći i kartom na prethodnoj stranici iz prošle lekcije.
2. Koja su obilježja pjesama koje se pjevaju u tim krajevima?
3. Koja glazbala se najčešće sviraju u tim krajevima?
4. Koji je ples najznačajniji u tom kraju?
5. Opiši koje boje prevladavaju na muškoj i ženskoj nošnji tog kraja.
6. Izdvoji običaje vezane uz te krajeve?
Prema odgovorima na gore ponuđena pitanja napravit ćete kratke bilješke na temu u vašim kajdankama prema slijedećem planu ploče. NE PREPISIVATI PITANJA, VEĆ SAMO RADITI BILJEŠKE PREMA ZADANOM MODELU U PLANU PLOČE.
PLAN PLOČE
Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske
- obuhvaća:
- pjesme:
- glazbala:
- ples:
- nošnja:
- običaji:
6.RAZRED
GLAZBENA KULTURA
23. Tradicijska glazba nacionalnih manjina - obrada
Dragi učenici, vaš današnji zadatak je još jednom ponoviti i utvrditi sadržaje vezane uz puhaća glazbala kroz kviz u prilogu.
https://wordwall.net/hr/resource/968990/puha%c4%87a-glazbala
Cilj današnjeg zadatka je upoznati tradicijsku glazbu nacionalnih manjina koje žive u Hrvatskoj. U vašim udžbenicima na stranici 76 pročitajte kratki tekst ispod naslova. Vjerojatno ste kroz nastavu ili na televiziji imali prilike čuti nešto o nacionalnim manjinama koje žive u našoj zemlji. Kako se Hrvati koji žive širom svijeta (SAD, Kanada, Australija, Austrija..) okupljaju u zajednicama njegujući naš folklor, tako i stanovnici Hrvatske čiji su korijeni iz nekih drugih zemalja to čine i ovdje.
Kroz primjere za slušanje u digitalnim inačicama udžbenika poslušajte ponuđene primjere te u vaše kajdanke ispod naslova ispišite sve narodnosti čije ste primjere glazbe imali prilike poslušati. Razmislite u kojem tradicijskom području Hrvatske postoji sličnost s glazbom talijanske, u kojem sa glazbom slovenske, a u kojem s glazbom poljske manjine i zašto.
7.RAZRED
8.RAZRED