preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 604510
Ovaj mjesec: 2781
Ovaj tjedan: 8
Danas: 8
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Petak, 27.3.2020.
Autor: Barica Banjavčić, 27. 3. 2020.

Obavijest učenicima i roditeljima je pod OPŠIRINJE.


RAZREDNA NASTAVA

HRT 3

Razred

Termin

Reprizno emitiranje

1. razred OŠ

8.00 – 9.00

14.00 – 15.00

2. razred OŠ

9.00 – 10.00

15.00 – 16.00

3. razred OŠ

10.00 – 11.00

16.00 – 17.00

4. razred OŠ

11.00 – 12.00

17.00 – 18.00

 

 

 

 

 

 

 

 

1. RAZRED

Učenici 1. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

2.RAZRED

Učenici 2. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

3.RAZRED

Učenici 3. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

DOMAĆA ZADAĆA

HJ – Napiši jednu poruku i pošalji učiteljici na Viber ili e-poštom.

MAT – Riješite zadatke u udžbeniku na 55.str. (zadaci 3., 4, 5. i 6.)

PID – Pred vama je vikend, pomognite roditeljima u kućanskim poslovima, jer su oni puno vremena posvetili vama u ovom tjednu.

4.RAZRED

Učenici 4. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema  naputku učiteljice.

PREDMETNA NASTAVA

5.RAZRED

GLAZBENA KULTURA

23. Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske – obrada

Vaš današnji zadatak je prije svega poslušati i prisjetiti se pjesama „Ja posijah repu” (udž. str. 38) i „Kriči, kriči, tiček” (udž. str. 39, pronađite na internetu jer još nije dodana u udžbenik) koje ste učili u nižim razredima osnovne škole.

Ove pjesme dolaze iz područja Hrvatske koja ubrajamo u Tradicijsku glazbu središnje i sjeverozapadne Hrvatske. Pogledaj u notnom zapisu pjesama iz kojeg kraja je prva, a iz kojeg kraja druga pjesma.

U udžbenicima na stranicama 78 i 79 pročitat ćete sadržaje vezane uz tradicijsku glazbu tih krajeva i pogledati ponuđene video primjere u digitalnoj inačici udžbenika te odgovoriti na pitanja koja slijede.

1. Koja područja obuhvaća središnja i sjeverozapadna tradicijska glazba? Možeš si pomoći i kartom na prethodnoj stranici iz prošle lekcije.

2. Koja su obilježja pjesama koje se pjevaju u tim krajevima?

3. Koja glazbala se najčešće sviraju u tim krajevima?

4. Koji je ples najznačajniji u tom kraju?

5. Opiši koje boje prevladavaju na muškoj i ženskoj nošnji tog kraja.

6. Izdvoji običaje vezane uz te krajeve?

Prema odgovorima na gore ponuđena pitanja napravit ćete kratke bilješke na temu u vašim kajdankama prema slijedećem planu ploče. NE PREPISIVATI PITANJA, VEĆ SAMO RADITI BILJEŠKE PREMA ZADANOM MODELU U PLANU PLOČE.

PLAN PLOČE

Tradicijska glazba središnje i sjeverozapadne Hrvatske

- obuhvaća:

- pjesme:

- glazbala:

- ples:

- nošnja:

- običaji:

6.RAZRED

GLAZBENA KULTURA

23. Tradicijska glazba nacionalnih manjina - obrada

Dragi učenici, vaš današnji zadatak je još jednom ponoviti i utvrditi sadržaje vezane uz puhaća glazbala kroz kviz u prilogu.

https://wordwall.net/hr/resource/968990/puha%c4%87a-glazbala

Cilj današnjeg zadatka je upoznati tradicijsku glazbu nacionalnih manjina koje žive u Hrvatskoj. U vašim udžbenicima na stranici 76 pročitajte kratki tekst ispod naslova. Vjerojatno ste kroz nastavu ili na televiziji imali prilike čuti nešto o nacionalnim manjinama koje žive u našoj zemlji. Kako se Hrvati koji žive širom svijeta (SAD, Kanada, Australija, Austrija..) okupljaju u zajednicama njegujući naš folklor, tako i stanovnici Hrvatske čiji su korijeni iz nekih drugih zemalja to čine i ovdje.

Kroz primjere za slušanje u digitalnim inačicama udžbenika poslušajte ponuđene primjere te u vaše kajdanke ispod naslova ispišite sve narodnosti čije ste primjere glazbe imali prilike poslušati. Razmislite u kojem tradicijskom području Hrvatske postoji sličnost s glazbom talijanske, u kojem sa glazbom slovenske, a u kojem s glazbom poljske manjine i zašto.

7.RAZRED

8.RAZRED





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju