« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Obavijest učenicima i roditeljima je pod OPŠIRNIJE.
RAZREDNA NASTAVA
HRT 3
Razred |
Termin |
Reprizno emitiranje |
---|---|---|
1. razred OŠ |
8.00 – 9.00 |
14.00 – 15.00 |
2. razred OŠ |
9.00 – 10.00 |
15.00 – 16.00 |
3. razred OŠ |
10.00 – 11.00 |
16.00 – 17.00 |
4. razred OŠ |
11.00 – 12.00 |
17.00 – 18.00 |
1. RAZRED
Učenici 1. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
DOMAĆA ZADAĆA
HRVATSKI JEZIK – Hrvatska početnica 121. stranica - napiši u pisanku i nauči abecedu tiskanih slova.
MATEMATIKA - riješi zadatke u udženiku sa 68. i 69. stranice.
2.RAZRED
Učenici 2. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
3.RAZRED
Učenici 3. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
DOMAĆA ZADAĆA
4.RAZRED
Učenici 4. razreda nastavni sadržaj prate na HRT 3 i rješavaju zadatke prema naputku učiteljice.
ENGLESKI JEZIK
1. RAZRED
Breakfast! (udžbenik, str. 46 i 47)
E-sfera, slušanje (kod uz zadatak 1 iz udžbenika), poslušaj više puta i pratite isti na slici u udžbeniku na kojoj vidite obitelj kako doručkuje. Nakon toga pokušaj ponoviti riječi za hranu.
Play and learn, poslušaj i odaberi točnu sličicu.
https://learningapps.org/watch?v=ppj3m4ntc18
Prepiši i nacrtaj riječi iz udžbenika u svoju bilježnicu. Možeš nacrtati svoje sličice ako želiš umjesto onih iz udžbenika (zadatak 2)
Riješi radnu bilježnicu na stranici 41.
Kako bi utvrdili nove riječi vježbajte Self-check i Play and learn zadatke koji prate tekst u vašim digitalnim udžbenicima.
Zadaci su za dva sata tjedno i učenici si trebaju ravnomjerno rasporediti zadatke u tjedan dana. Rok za rješavanje je ponedjeljak, 20.04.2020.
2. RAZRED
My Toys (udžbenik, str. 65, 67 i 68)
Pogledati sva tri videa u interaktivnom udžbeniku, te vježbati čitanje i prijevod uz interaktivni udžbenik i bilježnicu. Učenici neka odaberu koji od tri teksta će snimiti kako čitaju i prevode tekst (odabrati samo jedan tekst). Snimku ili video snimku poslati na Viber, Messenger u privatnoj poruci ili na mail.
Poslušaj i riješi zadatak 11 u udžbeniku na stranici 69.
https://www.youtube.com/watch?v=nAxfQ5jmXko&list=PL2-9NY88X8elxN-srkRkubavfkH_634Zd&index=9
Riješi zadatak 13 u udžbeniku na stranici 70.
PROJECT WORK
Napraviti u bilježnicu ili na papir project My teddy bear (nacrtati svog medvjedića, obojati ga i opisati ga u dvije do tri jednostavne rečenice). Primjer zadatka je na stranici 71 u udžbeniku.
Zadaci su za dva sata tjedno i učenici si trebaju ravnomjerno rasporediti zadatke u tjedan dana. Rok za rješavanje je ponedjeljak, 20.04.2020.
2. RAZRED – PŠ LESKOVAC
My room is cool (udžbenik, str. 46 i 47)
U vašim udžbenicima u prvom zadatku na stranici 46 istaknute su tri riječi: study – učiti, sleep – spavati i play – igrati (se).
Prepisat ćete ih u vaše bilježnice. Nemojte zaboraviti napisati Schoolwork i naslov My room is cool. Zatim poslušajte priču o Max's room (Maxovoj sobi). Zatim prepišite i riječi sa slike u drugom zadatku i prevedite ih uz pomoć slika. Pokušaj nadopuniti rečenice u trećem zadatku ovisno o tome što ti imaš u svojoj sobi.
Pogledajte slike u petom zadatku. Dječak pokazuje prema sobi koja je tidy – uredna, a djevojčica prema onoj koja je messy – neuredna. Napišite i te dvije riječi ispod ostalih u bilježnicu te zaokružite odgovor u šestom zadatku (Kakva je tvoja soba?).
Kako bi utvrdili nove riječi vježbajte zadatke u radnoj bilježnici na stranicama 36 i 37.
Zadaci su za dva sata tjedno i učenici si trebaju ravnomjerno rasporediti zadatke u tjedan dana. Rok za rješavanje je ponedjeljak, 20.04.2020.
3. RAZRED
Flying kites (udžbenik, str. 62 i 63)
Poslušati i ponavljati riječi na slijedećoj web stranici.
https://www.youtube.com/watch?v=P79ChKFFUPo&list=PL2-9NY88X8enxWRGB-c-QsfThXL-8eHVO
Prepisati u bilježnicu riječi s vrha stranica i prevesti ih uz pomoć rječnika na stranici 114. Ne zaboravite napisati u bilježnicu Schoolwork (školski rad), date (datum) i title (naslov lekcije).
Poslušati https://www.youtube.com/watch?v=qxS2LqvfYP4&list=PL2-9NY88X8enxWRGB-c-QsfThXL-8eHVO&index=2
i vježbati čitanje i prijevod teksta. Snimiti video čitanja i prijevoda teksta. Snimku ili video snimku poslati na Viber, Messenger u privatnoj poruci ili na mail.
Riješiti zadatak 2 ispod teksta i zadatak 3 na stranici 63. Za rješavanje zadatka tri na stranici 63, još jednom ponovi značenje godišnjih doba te obrati pozornost na istaknuto u GRAMMAR kutku pored zadatka. Niječne i upitne rečenice ovog tipa prema primjeru pokušaj nadopuniti u četvrtom zadatku.
Radna bilježnica: stranice 52 i 53.
LINKOVI ZA DODATNU VJEŽBU:
https://learningapps.org/display?v=psitnm98c20
https://learningapps.org/display?v=p8azn3qwk20
Zadaci su za dva sata tjedno i učenici si trebaju ravnomjerno rasporediti zadatke u tjedan dana. Rok za rješavanje je ponedjeljak, 20.04.2020.
4. RAZRED
Sorry Miss! (udžbenik, str. 62 i 63)
Poslušati i ponavljati riječi na slijedećoj web stranici.
https://www.youtube.com/watch?v=RvSBYBChu84&list=PL2-9NY88X8elcq76wQE8i2s3CqUlQmLlL
Prepisati u bilježnicu riječi s vrha stranica i prevesti ih uz pomoć rječnika na stranici 114. Ne zaboravite napisati u bilježnicu Schoolwork (školski rad), date (datum) i title (naslov lekcije).
Poslušati https://www.youtube.com/watch?v=s8HpzgpUrWI&list=PL2-9NY88X8elcq76wQE8i2s3CqUlQmLlL&index=2 i pogledati video https://www.youtube.com/watch?v=_S7qhgkfoLo&list=PLDIcrQh0H8gLac9G4o-_IXpWkgX1u70oa&index=10
i vježbati čitanje i prijevod teksta. Snimiti video čitanja i prijevoda teksta. Snimku ili video snimku poslati na Viber, Messenger u privatnoj poruci ili na mail.
Riješiti zadatak 2 ispod teksta i zadatak 3 na stranici 63.
Za rješavanje zadatka tri na stranici 63, ponovi značenje prijedloga behind/between/opposite/ next to, koje smo učili u Unit 3 (udž. str. 25) te obrati pozornost na istaknuti izraz u GRAMMAR kutku pored zadatka. Danas ćete naučiti još jedan prijedlog koji koristimo kad želimo reći kako se nešto nalazi ispred (in front of) nečega.
Radna bilježnica: stranice 52 i 53.
LINK ZA DODATNU VJEŽBU:
https://learningapps.org/display?v=peesqkd6k20%20
Zadaci su za dva sata tjedno i učenici si trebaju ravnomjerno rasporediti zadatke u tjedan dana. Rok za rješavanje je ponedjeljak, 20.04.2020.