« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Provedbeni plan OŠ Barilović – PŠ Belaj
Cilj Provedbenog plana je omogućiti učenicima povratak u školu te im time omogućiti nastavak uobičajenog obrazovnog procesa što je također jedan vid oporavljanja situacije u kojoj smo se našli. Za učenike je korisno da se vrate u školu, ako je to epidemiološki prihvatljivo, zato što je kvalitetu nastave lakše osigurati u školama, a i socijalizacija je važan aspekt učenikova odgoja i obrazovanja. Najvažniji cilj je briga o cjelovitom razvoju i dobrobiti djeteta.
Više pod OPŠIRNIJE
Odgojno-obrazovni proces odvijat će se prema uputama HZJZ i preporukama MZO za prva dva tjedna otvaranja škole za razrednu nastavu.
Svi zaposlenici imaju obavezu upoznati se s navedenim uputama i preporukama te educirati putem webinara HZJZ. Roditelji moraju pročitati upute HZJZ i potpisati Izjave koje dostavljaju ravnateljici škole prije početka nastave.
S učiteljima i zaposlenicima škole održat će se virtualni sastanci kako bi se detaljno raspravio Provedbeni plan i definirale obaveze.
Stručna suradnica zadužena je za koordinaciju aktivnosti učenika s teškoćama i onima koji pripadaju podzastupljenim i ranjivim skupinama.
Prihvat učenika utvrđuje se prema sljedećem rasporedu.
Raspored dolazaka i odlaska iz škole je sljedeći:
1. razred od 8.00 sati do 10.40 sati – ulaz sa glavne ceste
2. razred od 8.20 sati do 11.00 sati – ulaz sa glavne ceste
3. razred od 8.00 sati do 10.40 sati – ulaz sa strane igrališta
4. razred od 8.20 sati do 11.00 sati – ulaz sa strane igrališta
Učitelji će osigurati prihvat učenika i dočekati ih na ulaznim vratima te ih odvesti do učionice.
Roditelji ne ulaze u prostore škole! Roditelji se ne okupljaju na ulazu u školu!
Na početku nastave učitelji će održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način. Vježbat će s učenicima kako se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na igralište.
Učionice se trebaju provjetriti prije početka nastave i nakon odlaska učenika iz škole o čemu brine spremačica.
Tijekom prva dva tjedna pratit će se odgojno-obrazovni rad te napraviti evaluacija s pedagoškog i epidemiološkog stajališta te izraditi promjena uvjeta. Provedbeni plan će se dopunjavati čim se za to uoči potreba o čemu vodi brigu stručna suradnica škole.
U postavljene grupe učenika koje će krenuti na nastavu 11. svibnja ne može se naknadno uvrstiti još jedno dijete.
U prvom razredu će biti 4 učenika i učiteljica
U drugom razredu će biti 1 učenik i učitelj.
U trećem razredu će biti 3 učenika i učiteljica.
U četvrtom razredu će biti 2 učenika i učiteljica.
Rad u školi sinhronizirat će se sa Školom na Trećem.
Nastava tzk ne preporuča se u zatvorenom prostoru već se treba odvijati vani kad god je to moguće s tim da treba paziti na intenzitet aktivnosti. Nastava tzk izvodi se u smanjenom opsegu a po mogućnosti višekratno provoditi vježbe razgibavanja u trajanju od 5 minuta.
Učitelji će s djecom provoditi što je više moguće vremena na otvorenom Priroda i društvo, Likovna i Glazbena kultura ali bez doticaja s drugom skupinom.
Stručna suradnica pruža podršku učiteljima u procesu pripreme za provođenje mješovitog modela nastave.
Male odmore učenici provode u svojoj učionici ili školskom dvorištu odvojeni od druge skupine. U vrijeme velikog odmora koji će biti različit za svaki razred prehranu od kuharice ili sa kuhinjskih kolica preuzima učiteljica i donosi je u svoj razred. Učenici ne dijele pribor za jelo s drugim učenicima.
Veliki odmor za prvi razred:
9.15 do 9.30
Veliki odmor za treći razred:
9.30 do 9.45
Veliki odmor za drugi i četvrti razred:
9.45 do 10.00
Učitelji će posebno paziti da učenici ne koriste toalet u isto vrijeme.
Dok učenici borave u razredu izbjegava se ulazak ostalih osoba u učionicu (zbog čišćenja, popravka ili donošenja hrane). Prolazak kroz zajedničke prostorije (hodnik škole) treba izbjegavati i svesti na minimum. U isto vrijeme hodnikom ne prolaze učenici iz različitih razreda ili tehničko osoblje.
Učenici donose svoj školski pribor i ne dijele ga s drugim učenicima. Ako učitelj dodiruje školski pribor učenika, torbu, odjeću ili obuću treba nakon toga dezinficirati ruke. Učenici sjede svatko u svojoj školskoj klupi.
Izvan ustanove djelatnici se što je više moguće pridržavaju pravila kojima se smanjuje njihova mogućnost zaraze (izbjegavaju javni prijevoz i drže socijalnu distancu, održavaju higijenu).
Dostava hrane i sveg ostalog materijala obavlja se sa stražnje strane škole na treći ulaz. Dostavljači ne ulaze u školu!
Nakon završetka nastave dezinficira sve korištene površine (posebice klupe i stolce, kvake, ručke na prozorima, slavine u toaletima, tipke vodokotlića, prekidače za struju te sve površine koje koristi veći broj ljudi).
Čišćenje se provodi nakon odlaska učenika iz škole.
Svi zaposlenici moraju odmah dezinficirati mobitele po ulasku u školu!
Svi zaposlenici svako jutro mjere temperaturu prije dolaska u školu o čemu se redovito vodi evidencija. Za vođenje evidencije zadužene su stručna suradnica i tajnica.
U svakom razredu nalazi se dezinficijens, a učenicima se preporuča pojačano pranje ruku sapunom i vodom. Učitelji upućuju učenike kada i kako se koristi dezinficijens.
Nakon pranja ruku koriste se papirnati ručnici i odlažu u koš. Djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice. Prilikom kašljanja i kihanja treba prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom.
Ravnateljica OŠ Barilović
Vesna Car