« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Poštovani roditelji učenika od prvog do četvrtog razreda!
U prilogu obavijesti nalaze se Upute HZJZ koje ste dužni pročitati te Dodatne preporuke i Savjeti za roditelje od 22. svibnja 2020.
Rad u školama u sadašnjim epidemiološkim uvjetima, uz poštivanje ovih uputa, omogućuje uključivanje sve djece u školu od 25. svibnja 2020.
Do sada se javilo 89 učenika od 100 koji će od ponedjeljka krenuti u školu, međutim očekujemo da će ta brojka biti i veća. Za sve nedoumice i pitanja možete kontaktirati ravnateljicu škole putem maila ured@os-barilovc.skole.hr.
Prijevoz je organiziran za sve učenike koji su ga i do sada koristili kao i prehrana.
Sve one roditelje čiji učenici bilo iz objektivnih ili subjektivnih razloga neće krenuti u ponedjeljak u školu kontaktirat će stručna suradnica kako bismo vidjeli je li vam potrebna pomoć i mogu li učenici i dalje pratiti nastavu na daljinu koja će trajati do početka lipnja.
Pozivam sve učenike i roditelje da u ponedjeljak pošalju djecu u školu jer je za njihov emocionalni razvoj i socijalizaciju važno da budu u školi te da u ovih mjesec dana ponove i uvježbaju najvažnije sadržaje budući da nam to omogućuje povoljna epidemiološka situacija te preporučuju stručnjaci epidemiolozi čije smo savjete slušali cijelo vrijeme.
Vesna Car, ravnateljica škole
Detaljan plan provedbe nalazi se pod OPŠIRNIJE.
Provedbeni plan OŠ Barilović
Cilj Provedbenog plana je „omogućiti djeci i učenicima povratak u škole, i time im
omogućiti nastavak uobičajenog obrazovnog procesa. Ovo je također jedan vid oporavljanja situacije u kojoj smo se našli. Dodatno, za učenike je korisno da se vrate u školu, zato što je kvalitetu nastave lakše osigurati u školama, a i socijalizacija i emocionalni razvoj važni su aspekti učenikova odgoja i
obrazovanja. Kod učenika razredne nastave nužno je da stručnjaci potiču i provjere „uživo“ usvajanje motoričkih vještina (pisanja, crtanja i sl.). Ističemo da je najvažniji cilj briga o cjelovitom razvoju i dobrobiti djeteta. Dolazak djece u školu, posebno onih najmlađih, i susret s drugim učenicima, učiteljima i stručnim suradnicima pomaže i u otkrivanju zanemarivanja, zlostavljanja i nasilja u obitelji, a temeljem toga i zaštiti djece od takvih neprihvatljivih pojava.“ (Preporuke MZO od 20. svibnja 2020.)
Rad u školama u sadašnjim epidemiološkim uvjetima uz poštovanje novih Uputa HZJZ smatra se jednako sigurnim za djecu i zaposlenike kao i rad od kuće odnosno ostanak kod kuće te se omogućuje uključivanje sve djece u škole.
Odgojno-obrazovni proces odvijat će se prema novim Uputama HZJZ i Preporukama MZO. Roditelji ne potpisuju izjave i šalju djecu u školu bez obzira na svoj radni status. Djeca mogu samostalno dolaziti u školu ili organiziranim prijevozom. U razrednoj nastavi izvode se svi nastavni predmetni, nastava Tjelesne i zdravstvene kulture i dalje se izvodi samo na otvorenom prostoru. To znači da će učenici u razrednoj nastavi sada u učionicama imati nastavu za sve predmete pa i one koje ne predaje njihov učitelj razredne nastave (strani jezik, izborne predmete). Škole su otvorene za sve učenike razredne nastave od ponedjeljka 25. svibnja 2020.
Svi zaposlenici imaju obavezu upoznati se s navedenim uputama i preporukama te educirati putem webinara HZJZ. Roditelji se moraju upoznati s novim Uputama HZJZ.
S učiteljima i zaposlenicima škole održat će se sastanci kako bi se detaljno raspravio Provedbeni plan i definirale obaveze.
Stručna suradnica zadužena je za koordinaciju aktivnosti učenika s teškoćama i onima koji pripadaju podzastupljenim i ranjivim skupinama.
Prihvat učenika utvrđuje se prema redovitom rasporedu svakog razrednog odjela. Nastava u matičnoj školi i područnim školama za sve učenike počinje u 8.00 sati. Učenici prilikom ulaska u matičnu školu zadržavaju razmak, a u PŠ Belaj zbog većeg broja učenika:
1. i 2. razred – ulaz sa glavne ceste
3. i 4. razred – ulaz sa strane igrališta
Roditelji ne ulaze u prostore škole! Roditelji se ne okupljaju na ulazu u školu!
Na početku nastave učitelji će održati edukaciju za učenike na jednostavan i prikladan način. Vježbat će s učenicima kako se kreću, kako se koriste odmori, dijeli hrana, izlazi na igralište.
Učionice se trebaju provjetriti prije početka nastave i nakon odlaska učenika iz škole o čemu brine spremačica.
Provedbeni plan će se dopunjavati čim se za to uoči potreba o čemu vodi brigu stručna suradnica škole.
Rad u školi sinhronizirat će se sa Školom na Trećem do 1. lipnja.
Nastava tzk ne preporuča se u zatvorenom prostoru već se treba odvijati vani kad god je to moguće s tim da treba paziti na intenzitet aktivnosti. Nastava tzk izvodi se u smanjenom opsegu a po mogućnosti višekratno provoditi vježbe razgibavanja u trajanju od 5 minuta.
Učitelji će s djecom provoditi što je više moguće vremena na otvorenom Priroda i društvo, Likovna i Glazbena kultura ali bez doticaja s drugom skupinom.
Stručna suradnica pruža podršku učiteljima u procesu pripreme za provođenje mješovitog modela nastave.
Nove Upute HZJZ-a i Preporuke MZO-a primjenjivat će se od 25.
svibnja. I dalje je odvajanje jedne nastavne grupe od druge ključno za osiguravanje sigurnosti učenika.
Male odmore učenici provode u svojoj učionici ili školskom dvorištu odvojeni od druge skupine. U vrijeme velikog odmora koji će biti različit za svaki razred prehranu od kuharice ili sa kuhinjskih kolica preuzima učitelj/učiteljica i donosi je u svoj razred. Učenici ne dijele pribor za jelo s drugim učenicima.
PŠ Belaj
Veliki odmor za prvi i treći razred:
9.15 do 9.30
Veliki odmor za drugi i četvrti razred:
9.35 do 9.50
Matična škola
Veliki odmor za prvi i drugi razred:
9.15 do 9.30
Veliki odmor za treći i četvrti razred:
9.35 do 9.50
PŠ Leskovac Barilovićki
U isto vrijeme jer su svi jedna skupina.
Učitelji će posebno paziti da učenici ne koriste toalet u isto vrijeme.
Dok učenici borave u razredu izbjegava se ulazak ostalih osoba u učionicu (zbog čišćenja, popravka ili donošenja hrane). Prolazak kroz zajedničke prostorije (hodnik škole) treba izbjegavati i svesti na minimum. U isto vrijeme hodnikom ne prolaze učenici iz različitih razreda ili tehničko osoblje.
Učenici donose svoj školski pribor i ne dijele ga s drugim učenicima.
Izvan ustanove djelatnici se što je više moguće pridržavaju pravila kojima se smanjuje njihova mogućnost zaraze (izbjegavaju javni prijevoz i drže socijalnu distancu, održavaju higijenu).
Dostava hrane i sveg ostalog materijala obavlja se sa stražnje strane škole na treći ulaz u PŠ Belaj. Dostavljači ne ulaze u školu!
Nakon završetka nastave dezinficira sve korištene površine (posebice klupe i stolce, kvake, ručke na prozorima, slavine u toaletima, tipke vodokotlića, prekidače za struju te sve površine koje koristi veći broj ljudi).
Čišćenje se provodi nakon odlaska učenika iz škole.
Svi zaposlenici moraju odmah dezinficirati mobitele po ulasku u školu!
Svi zaposlenici svako jutro mjere temperaturu prije dolaska u školu o čemu se redovito vodi evidencija. Za vođenje evidencije zadužene su stručna suradnica i tajnica.
U svakom razredu nalazi se dezinficijens, a učenicima se preporuča pojačano pranje ruku sapunom i vodom. Učitelji upućuju učenike kada i kako se koristi dezinficijens.
Nakon pranja ruku koriste se papirnati ručnici i odlažu u koš. Djecu treba poticati da ne dodiruju usta, nos, oči i lice. Prilikom kašljanja i kihanja treba prekriti usta i nos laktom ili papirnatom maramicom.
Oni roditelji koji još uvijek imaju objektivne ili subjektivne razloge zbog kojih djecu ne žele poslati u školu, mogu i naknadno uključiti dijete u nastavne grupe u školi, ali u međuvremenu moraju osigurati uvjete kod kuće za nastavu na daljinu i biti u svakodnevnom kontaktu s razrednikom i stručnom suradnicom Dejanom Kirinčić.
Škola na Trećem održavat će se do početka lipnja kako bi se osiguralo praćenje nastave za one učenike koji će još jedno vrijeme iz objektivnih ili subjektivnih razloga pratiti nastavu na daljinu.
Ravnateljica OŠ Barilović
Vesna Car