preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 604511
Ovaj mjesec: 2782
Ovaj tjedan: 9
Danas: 9
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Volimo matematiku!
Autor: Nada Višal, 9. 1. 2022.

U prosincu, 2021.g. učenici su sudjelovali u aktivnosti: „Večer matematike“.

Večer matematike u našoj matičnoj školi vodi kolegica Ivana Tuškan Mihalić  koja nam je za tu svrhu poslala materijale. Sat smo odradili ovaj put sami, a zbog epidemioloških mjera s nama nisu bili roditelji.


Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu - zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi te dokazuje da matematičke probleme, i bez da smo svjesni vlastitog talenta, svakodnevno svi uspješno rješavamo.

Učenici Josipa Grčić, Lucija Grginčić, Vid Jakšić, Jakov Jakšić, Nikol Škrtić i Vita Maria Tomac jednom tjedno se sastaju na dodatnoj nastavi matematike.

Na dodatnoj nastavi radimo timski, pomažući jedni drugima u rješavanju težih oblika zadataka riječima, problemskim zadacima, zadacima koji iziskuju logičko povezivanje raznih sadržaja.

Suradničko učenje uključuje zajedničko rješavanje problema, predlaganje i istraživanje dogovorenih tema te stvaranje novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije (Meredith i sur., 1998, prema Peko, Pintarić, 1999). Ima autora koji su mišljenja da svaki skupni rad nije istovremeno i suradničko učenje, ali su svi jedinstvenoga stava da se suradničko učenje događa u skupini. Zapravo, suradničko učenje predstavlja zajednički rad učenika radi postizanja zajedničkih obrazovnih postignuća (Johnson, Johnson, 1989). Svaki učenik može postići svoj obrazovni cilj samo ako i cijela skupina postigne svoj. Zajednički grupni cilj motivira učenike da pomažu jedni drugima jer njegovo ostvarenje ovisi o udjelu svakoga člana.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju