« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
U prosincu, 2021.g. učenici su sudjelovali u aktivnosti: „Večer matematike“.
Večer matematike u našoj matičnoj školi vodi kolegica Ivana Tuškan Mihalić koja nam je za tu svrhu poslala materijale. Sat smo odradili ovaj put sami, a zbog epidemioloških mjera s nama nisu bili roditelji.
Večer matematike je skup interaktivnih radionica koje potiču izgradnju pozitivnog stava učenika prema matematici. Sudjelovanje u zabavnim aktivnostima otkriva često zaboravljenu - zabavnu stranu matematike, stvara nove ideje o tome što matematika jest i čime se bavi te dokazuje da matematičke probleme, i bez da smo svjesni vlastitog talenta, svakodnevno svi uspješno rješavamo.
Učenici Josipa Grčić, Lucija Grginčić, Vid Jakšić, Jakov Jakšić, Nikol Škrtić i Vita Maria Tomac jednom tjedno se sastaju na dodatnoj nastavi matematike.
Na dodatnoj nastavi radimo timski, pomažući jedni drugima u rješavanju težih oblika zadataka riječima, problemskim zadacima, zadacima koji iziskuju logičko povezivanje raznih sadržaja.
Suradničko učenje uključuje zajedničko rješavanje problema, predlaganje i istraživanje dogovorenih tema te stvaranje novih ideja, novih kombinacija ili jedinstvene inovacije (Meredith i sur., 1998, prema Peko, Pintarić, 1999). Ima autora koji su mišljenja da svaki skupni rad nije istovremeno i suradničko učenje, ali su svi jedinstvenoga stava da se suradničko učenje događa u skupini. Zapravo, suradničko učenje predstavlja zajednički rad učenika radi postizanja zajedničkih obrazovnih postignuća (Johnson, Johnson, 1989). Svaki učenik može postići svoj obrazovni cilj samo ako i cijela skupina postigne svoj. Zajednički grupni cilj motivira učenike da pomažu jedni drugima jer njegovo ostvarenje ovisi o udjelu svakoga člana.