« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Tijekom svibnja 2023. g. učenici 4. razreda, PŠ Belaj, su na satovima matematike procjenjivali i mjerili volumen tekućine na istraživački način.
Cilj istraživačke nastave bio je potaknuti učenike da razumijevanjem onog što su istražili razviju vlastito znanje. Istraživačka metoda podrazumijeva samostalno traganje za činjenicama, pronalaženje relevantnih veza i odnosa među danim podacima, prestrukturiranje podataka, redefiniciju i samostalno dolaženje do novih (neočekivanih) rezultata.
Učenici su proširili pojam volumen (obujam, zapremina). Od kuće su donijeli razne posude za čuvanje tekućine i za mjerenje volumena (čaše, boce, menzure). Očitavali su volumen - koliko je vode u posudi ( litra, decilitar) prelijevanjem razlikujući i preračunavajući mjerne jedinice za volumen tekućine. Uočili su da svaka posuda ima svoj obujam (volumen) te da nam obujam posude kaže koliko tekućine može stati u tu posudu.