preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 604851
Ovaj mjesec: 3122
Ovaj tjedan: 349
Danas: 66
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Integrirana nastava - Procjenjivanje i mjerenje volumena tekućina
Autor: Nada Višal, 5. 7. 2023.

Tijekom svibnja 2023. g. učenici 4. razreda,  PŠ Belaj, su na satovima matematike procjenjivali i mjerili volumen tekućine na istraživački način.

Cilj istraživačke nastave bio je potaknuti učenike da razumijevanjem onog što su istražili razviju vlastito znanje. Istraživačka metoda podrazumijeva samostalno traganje za činjenicama, pronalaženje relevantnih veza i odnosa među danim podacima, prestrukturiranje podataka, redefiniciju i samostalno dolaženje do novih (neočekivanih) rezultata.


Učenici su proširili  pojam volumen (obujam, zapremina). Od kuće su donijeli razne posude za čuvanje tekućine i za mjerenje volumena (čaše, boce, menzure).  Očitavali su volumen -  koliko je vode u posudi ( litra, decilitar) prelijevanjem razlikujući i preračunavajući mjerne jedinice za volumen tekućine. Uočili su da svaka posuda ima svoj obujam (volumen) te da nam obujam posude kaže koliko tekućine može stati u tu posudu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju