« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
2023-1-HR01-KA120-SCH-000185772 AKREDITACIJA
2024-1-HR01-KA121-SCH-000203783 PRVA GODINA PROJEKTA
Agencija za mobilnost i programe EU na temelju Odluke o dodjeli Erasmus akreditacije u području odgoja i općeg obrazovanja našoj ustanovi dodijelila je Erasmus akreditaciju u području odgoja i općeg obrazovanja. Akreditacija se dodjeljuje za razdoblje od 1. veljače 2024. do 31. prosinca 2027. godine.
U veljači 2024. godine prijavili smo se natječaj za Erasmus+ - Ključna aktivnost 1 za područje odgoja i općeg obrazovanja, te je Agencija za mobilnost i programe Europske Unije odobrila bespovratna sredstva u iznosu 23 036,00EUR. Projekt 2024-1-HR01-KA121-SCH-000203783 je započeo 1.6.2024. te završava 31.8.2025. Osim mobilnosti učenika i učitelja, polaženja tečajeva te praćenja nastave u inozemstvu planirali smo mnogo novih aktivnosti u našoj školi prema ciljevima koje želimo ostvariti Erasmus planom.
1. Unaprijediti i modernizirati nastavni proces uz korištenje IKT alata i UI
Želimo učitelje naše škole dodatno osnažiti i motivirati na inovativno korištenje tehnologije i stvaranje vlastitog digitalnog sadržaja pri poučavanju. Također želimo našim učenicima pružiti temeljna znanja i razvoj vještina koje mogu biti od ključnog značaja za učenike koji napuštaju ruralna područja i prelaze u urbana područja - poput izrade web stranica, fotografiranje i slično.
Ovim područjem želimo također povezati i područje održivog razvoja i poučavanje učenika s posebnim potrebama na inovativan i individualiziran način stvaranjem novih sadržaja za učenje.
Mjerljivi rezultati ovoga cilja: primjena alata temeljenih na UI, količina sadržaja temeljenih na UI, kvaliteta i količina sadržaja objavljenih na mrežnoj stranici projekta, društvenim mrežama i Erasmus kutku, proizvodi koje će izraditi učenička zadruga, broj učenika koji će prisustvovati edukaciji i broj prijavljenih slučajeva elektroničkog nasilja.
Unutar ovoga cilja osmislili smo nove izvannastavne aktivnosti:
1. BrAIn – voditeljice su učiteljica Amalija Misir-Čujko i knjižničarka Lorena Klokočki
2. Mreža – vjeroučiteljica Brigita Gojak
3. Izrada i održavanje mrežne stranice projekta – vjeroučiteljica Brigita Gojak
4. Učenička zadruga Barilko: Sekcija 3D uporabni i ukrasni predmeti – voditeljica knjižničarka Lorena Klokočki
Unutar ovoga cilja provest ćemo projektnu nastavu:
1. Odgovorno ponašanje na internetu/društvenim mrežama – stručne suradnice Adriana Sladić i Dejana Kirinčić
Otvoren je Facebook, Instagram i You Tube profil škole i/ili projekta koji će voditi učitelji naše škole.
2. Osvijestiti važnost edukacije o održivom razvoju i zaštiti okoliša te proučiti inicijativu novog europskog Bauhausa i njegove temeljne vrijednosti - održivost, dobrobit, estetiku i
uključivost
Želimo educirati veći broj učitelja naše škole kako bi kvalitetno poučavali o održivom razvoju te uključili veći broj učenika i lokalnu zajednicu u aktivnosti vezane za zaštitu okoliša.
Mjerljivi rezultati ovoga cilja: kvaliteta i broj učeničkih radova po pojedinim aktivnostima, izložbe, izvješća na mrežnoj stranici škole i stranici projekta, fotografije, videa, brošure.
Unutar ovoga cilja provodit ćemo izvannastavne aktivnosti:
1. Moj digitalni eko vrt – učiteljica Mirjana Vranić Šušlje
2. Domaćinstvo – učiteljice Anka Grman i Barica Banjavčić
3. Ručni rad – učiteljica Danijela Zatezalo
4. Eko grupa – Darko Cerjanec i Ivan Tomičić
5. Učenička zadruga Barilko: Sekcija Održivi razvoj – voditeljica Amalija Misir-Čujko
6. Svijet leptira u umjetnosti i znanosti – grupa učitelja, voditeljica Amalija Misir-Čujko
7. Mali vrtlari – učiteljica Marijana Ljubić i Nada Višal
Unutar ovog cilja planiramo provesti izvanučioničku nastavu:
1. Na pikniku s pjesnicima – učiteljica Nika Komar
2. Be Green – učiteljica Petra Poljak
3. Eko medaljon flora – učiteljica Nevenka Mikulić
4. Festival znanosti 2025. u OŠ Barilović - STEAM učitelji i UZ Barilko
5. NP Risnjak – Ivana Tuškan Mihalić
6. Fužine Golubinjak – učitelji Renato Ilić, Barica Banjavčić, Marijana Ljubić i Nada Višal
7. Ljekovite biljke našeg kraja – Marijana Ljubić
8. Šumska učionica – Marijana Ljubić
Unutar ovog cilja provest ćemo projektnu i istraživačku nastavu:
1. Klimatske promjene i zaštita okoliša - Darko Cerjanec
2. Bioraznolikost barilovićkog kraja (Izrada e-booka) – Anka Grman i Darko Cerjanec
3. Višenamjenski cvjetni straničnik - Amalija Misir-Čujko i Lorena Klokočki
4. Svjetlosno onečišćenje - Amalija Misir-Čujko
5. Mali ekolozi – voditelji Lidija Gojak Pavlić, Danijela Zatezalo, Anka Grman, Josip Novosel
6. Hodanjem do zdravlja - voditelji Lidija Gojak Pavlić, Danijela Zatezalo, Anka Grman, Josip Novosel
7. Izrada herbarija – učiteljica Barica Banjavčić
8. Istražujem i učim - Lidija Gojak Pavlić i Josip Novosel, učenici 2. i 3. razreda, Ivan Tomičić
9. Eko radionice povodom obilježavanja Mjeseca hrvatske knjige – grupa učitelja, voditeljica knjižničarka Lorena Klokočki
10. Mala slobodna knjižnica Osnovne škole Barilović prema načelima novog europskog Bauhausa - voditeljica knjižničarka Lorena Klokočki
11. Edukativni nastavni materijal “Carstvo životinja”- spoj biologije, 3D tehnologije i UI - voditeljice Amalija Misir-Čujko i Lorena Klokočki
12. Laudato si’ - enciklika pape Franje o brizi za zajednički dom (zaštita okoliša i cjelovita ekologija) - vjeronauk, Brigita Gojak
Uz navedene izvannastavne aktivnosti također je planirano obilježavanje Erasmus dana, Dan sigurnijeg interneta, Dan bez automobila (22.9.), Dani Europske baštine (9.-10. mj.), Europski tjedan održivog razvoja (ESDW) (18.9.-8.10), Međunarodni dan smanjenja rizika od katastrofa (13.10.), Svjetski dan jabuka (20.10.), Svjetski dan znanosti za mir i razvoj (10.11.), Međunarodni dan tolerancije (16.11.), Međunarodni dan žena i djevojaka u znanosti (11.2.), Međunarodni dan digitalnog učenja (19.3.), Svjetski dan voda (22.3.), Svjetski dan šuma (21.3.), Svjetski dan umjetnosti (15.4.), Dan planeta Zemlje (22.4.), Festival znanosti (5. - 10.5.), Međunarodni dan biološke raznolikosti i Dan zaštite prirode (22.5.), Svjetski dan leptira (28.5.), 5.6. Svjetski dan okoliša
Brigita Gojak, koordinatorica Erasmus akreditacije KA121 – prva godina provođenja
Vesna Car, koordinatorica Erasmus akreditacije KA120
„Financirano sredstvima Europske unije. Iznesena mišljenja i stavovi odražavaju isključivo stav autora i ne moraju se podudarati sa stavovima Europske unije ili Agencije za mobilnost i programe Europske unije. Ni Europska unija ni tijelo koje dodjeljuje bespovratna sredstva ne mogu se smatrati odgovornima za njih.”