« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Osnovne informacije o projektu 2022-2-HR01-KA122-SCH-000092195
SMILE - Supporting modern interactive learning and education
pročitajte pod opširnije
SMILE - Podrška modernom interaktivnom učenju i poučavanju
Zašto smo se prijavili na projekt KA1?
Vizija naše škole ima za cilj napraviti zaokret od tradicionalnog prenošenja znanja prema inovativnim, novim metodama poučavanja: istraživačkoj i projektnoj nastavi, timskom radu i svrsishodnoj uporabi IKT-a. Da bismo to postigli potrebno je kontinuirano usavršavanje i dijeljenje dobre učiteljske prakse. Iako svi zaposlenici nismu spremni otići na mobilnost postoji skupina učitelja koji su vrlo motivirani za praćenje inovativnih metoda poučavanja i korištenje digitalne tehnologije u nastavi.
Oni svoje znanje rado dijele s drugima pa tako koristi ima cijela škola na dobrobit naših učenika zbog kojih težimo kvalitetnoj nastavi. Želja nam je povezati se još više sa školama u Europi i kroz njihova iskustva ostvariti ciljeve koje smo si postavili i odgovoriti potrebama škole. Želimo da naši učenici ostvare međunarodne kontakte sa svojim vršnjacima i ojačaju samopouzdanje, poboljšaju komunikacijske i prezentacijske vještine kroz aktivnosti koje će organizirati učitelji.
Što želimo postići ovim projektom?
Želimo unaprijediti svijest o europskoj dimenziji kroz poticanje međukulturalne suradnje. Učitelji će upoznat će druge obrazovne sustave, u nastavi će primjeniti nove metode i pedagoške prakse te naučiti koristiti nove tehnologije. Projekt će doprinjeti razvoju osobnih i profesionalnih vještina sudionika. Kod učenika želimo razviti vještine rješavanja problema, kritičko mišljenje i građanske kompetencije zasnovane na demokratskim vrijednostima EU. Tako osposobljeni učenici moći
će se aktivno uključiti u zaštitu okoliša i učinkovito djelovati u društvenoj zajednici. Da bismo to postigli učitelji trebaju razviti strategije poučavanja o klimatskim promjenama i održivom razvoju. Provođenjem aktivnosti kod učitelja i učenika te njihovih roditelja želimo osvijestiti potrebu zajedničkog djelovanja na ostvarivanju Europskog zelenog plana na dobrobit cijele zajednice.
Koje smo aktivnosti planirali?
Organizirat ćemo pripremne aktivnosti s učiteljima, provesti planirane mobilnosti, podijeliti stečena iskustva s učiteljima u školi. U nastavi će se primjeniti nove tehnologije i metode rada, a putem kolegijalnog opažanja širit će se dobra praksa unutar škole. Vršit će se diseminacija putem mrežne stranice škole, društvenim mrežama, predavanjima na stručnim
skupovima, pisanjem članaka za školske časopise. Školski kurikulum obogatit će se novim projektima vezanim uz poučavanje o klimatskim promjenama i održivom razvoju. Učenici će provoditi praktične aktivnosti vezane uz zaštitu okoliša te svojom inicijativom poticati lokalnu zajednicu na zaštitu okoliša koji je srećom dobro očuvan u ruralnoj sredini u kojoj
škola djeluje. Održat će se radionice o korištenju digitalnih alata, učenike ćemo uključiti u nove eTwinning projekte o zaštiti okoliša, obilježiti značajni datumi: Svjetski dan voda, Dan planeta Zemlje, Dan zaštite okoliša, Dan bez automobila i sl.
Koje rezultate očekujemo?
Kontinuirani razvoj digitalne zrelost škole kroz edukaciju učitelja i primjenu IKT-a u nastavi. Osnaženi učitelji za korištenje novih metoda i oblika rada koje su primjerene novim generacijama učenika.
Učenici imaju izbor raditi na način blizak svom načinu učenja i svom životnom stilu na koji su utjecale brze promjene u društvu.
Učenici s teškoćama uključuju se u aktivnosti škole u čemu im pomažu nove metode rada i digitalna tehnologija.
Razvijeno kritičko mišljenja kod učenika kroz rasprave o aktualnim temama na razini EU te preuzimanje odgovornosti za očuvanje okoliša.
Povećan broj učenika koji sudjeluju u eTwinning i Erasmus projektima te postizanje boljeg razumijevanja društvenih, jezičnih i kulturoloških raznolikosti.
Obogaćen Školski kurikulum projektima vezanim uz klimatske promjene, održivi razvoj i zaštitu okoliša.
Učenici iniciraju aktivnosti u lokalnoj zajednici vezano za zaštitu okoliša i preuzimaju odgovornost za svoju budućnost.
Od 7. do 13. travnja u Lisabonu se održala radionica pod nazivom „Climate Change and Sustainable Development Goals: Small Acts Create Huge Impact“ na kojoj je sudjelovala naša učiteljica talijanskog jezika Tonka Ivanković. U nastavku slijedi njezin osvrt…
Radionica je bila organizirana od strane bugarske Erasmus organizacije „Motivated Learning for Everyone“. Pod vodstvom naše trenerice Rute Machado proveli smo 7 vrlo zanimljivih i poučnih dana. Naše šaroliko i veselo društvo sastojalo se od pet učiteljica iz Rumunjske, učiteljice s Cipra, učitelja iz Njemačke i moje malenkosti. Aktivno smo sudjelovali u različitim aktivnostima koje su bile previđene programom radionice.
Jedan od glavnih ciljeva bio je upoznati učitelje s razvojnim strategijama i metodologijom kako bismo što uspješnije poučavali i primjenjivali teme održivog razvoja i klimatskih promjena u svojim školama. S obzirom na lokaciju održavanja radionice prvo smo se upoznali s portugalskim obrazovnim sustavom i poučavanjem o klimatskim promjenama u njihovoj zemlji. Govorilo se o integriranju ovih tema u školske kurikulume, istraživanju ključnih termina poput socijalne jednakosti, ekološkog upravljanja, ekološkim akcijama i sposobnostima koje trebaju imati oni koji rade na smanjenju efekta klimatskih promjena i održivom razvoju. Istraživanjem navedenih termina raspravljalo se o sličnostima i razlikama između hrvatskih sustava i kurikuluma te sustava ostalih sudionika odnosno država. Kroz aktivnosti osmišljavali smo razvojne akcijske planove za škole kako bismo smanjili efekt klimatskih promjena i utjecali na održivost, evaluirali smo postojeće prakse, radili na osmišljavanju aktivnosti kako bismo stvorili zelenije školske zajednice itd.
U okviru radionica imali smo organizirane posjete Jeronimskom samostanu iz 15. stoljeća, muzeju Calouste Goulbenkian i Oceanariju. Tri u potpunosti različite znamenitosti koje nam pokazuju koliko su čovjek i priroda kroz različita razdoblja u svezi. Svakog dana nakon radionice ostalo je dovoljno vremena za razgledavanje grada, raznih muzeja, parkova, znamenitosti, specifične arhitekture i poznatih portugalskih pločica, uživanje u portugalskoj kuhinji… posjetili smo i Cascais i „isprobali“ i Atlantik. Prekrasno iskustvo i tople preporuke svima da, ukoliko vam se ukaže prilika, posjetite Portugal. Pogledajte fotografije i uvjerite se sami!