« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Ravnateljica škole predstavila je KA122 projekt SMILE Učiteljskom vijeću škole na 4. sjednici koja je održana 26. svibnja 2023. godine. Projekt je započeo 3. travnja 2023., a trajat će do 2. listopada 2024. godine. Započeli smo sa organizacijom putovanja i potvrdili odlaske na dva tečaja. U planu je zajedniči sastanak projektnog tima tijekom lipnja radi pravovremene provedbe projektnih aktivnosti.
Više pročitajte pod OPŠIRNIJE.
Ravnateljica je najavila novi Erasmus projekt Smile – Supporting Modern Interactive Learning and Education (Podrška modernom interaktivnom učenju i poučavanju). Tema su digitalne kompetencije, održivost i klimatske promjene. Koordinatorica je ravnateljica Vesna Car.
Učiteljica fizike steći će iskustvo vezano za učenje izvan učionice povezano s učenjem o okolišu. Radionica pod nazivom Outdoor and nature-based education održava se na Tenerifima.
Vjeroučiteljica će steći dodatne vještine vezane za korištenje digitalnih aplikacija s ciljem postavljanja učenika u središte učenja. Radionica pod nazivom Future Classroom: Apps for Education održat će se u Portugalu.
Učiteljica matematike istražit će i razvijati svoju digitalnu pismenost, upoznat će alate za suradnju i nastavne strategije. Radionica pod nazivom Integrating ICT into Classroom održat će se u Španjolskoj.
Učiteljica engleskog jezika usavršavat će se o tome kako živjeti život na ekološki prihvatljiv i odgovoran način. Radionica pod nazivom Take Action - Go Green: How Eco-Friendly Schools can Shape a Better Future održat će se u Finskoj.
Učiteljica prirode i biologije će steći uvid u koncept permakulture, razmjenu tehnika i metodologija kako bismo mogli razviti projekt permakulturnog dizajna. Radionica pod nazivom Environmental Changes for Sustainable Schools održat će se u Češkoj.
Učiteljica talijanskog jezika upoznat će načine pristupa da svi članovi školske zajednice - ne samo jedan ili dva učitelja i/ili učenika - moraju biti uključeni u rješavanje pitanja raznolikog obrazovanja i održivosti. Radionica pod nazivom Climate Change and Sustainable Development Goals: Small Acts Create Huge Impact održat će se u Švedskoj.
Ravnateljica će prisustvovati tečaju namijenjenom ravnateljima škola koji su zainteresirani za uvođenje načela održivosti u školu i nastavu. Tečaj pod nazivom Education for Sustainable Development – Sustainability in our schools održat će se u Grčkoj.
Nakon provedenih aktivnosti uslijedit će faza evaluacije i ostvrta na provedeno te diseminacija koja se planira za sve učitelje naše škole te ostale kolege putem mrežne stranice škole, predavanja na županijskim stručnim vijećima, državnim skupovima, digitalnim časopisima (npr. Pogled kroz prozor) i sl.
Od 7. do 13. travnja u Lisabonu se održala radionica pod nazivom „Climate Change and Sustainable Development Goals: Small Acts Create Huge Impact“ na kojoj je sudjelovala naša učiteljica talijanskog jezika Tonka Ivanković. U nastavku slijedi njezin osvrt…
Radionica je bila organizirana od strane bugarske Erasmus organizacije „Motivated Learning for Everyone“. Pod vodstvom naše trenerice Rute Machado proveli smo 7 vrlo zanimljivih i poučnih dana. Naše šaroliko i veselo društvo sastojalo se od pet učiteljica iz Rumunjske, učiteljice s Cipra, učitelja iz Njemačke i moje malenkosti. Aktivno smo sudjelovali u različitim aktivnostima koje su bile previđene programom radionice.
Jedan od glavnih ciljeva bio je upoznati učitelje s razvojnim strategijama i metodologijom kako bismo što uspješnije poučavali i primjenjivali teme održivog razvoja i klimatskih promjena u svojim školama. S obzirom na lokaciju održavanja radionice prvo smo se upoznali s portugalskim obrazovnim sustavom i poučavanjem o klimatskim promjenama u njihovoj zemlji. Govorilo se o integriranju ovih tema u školske kurikulume, istraživanju ključnih termina poput socijalne jednakosti, ekološkog upravljanja, ekološkim akcijama i sposobnostima koje trebaju imati oni koji rade na smanjenju efekta klimatskih promjena i održivom razvoju. Istraživanjem navedenih termina raspravljalo se o sličnostima i razlikama između hrvatskih sustava i kurikuluma te sustava ostalih sudionika odnosno država. Kroz aktivnosti osmišljavali smo razvojne akcijske planove za škole kako bismo smanjili efekt klimatskih promjena i utjecali na održivost, evaluirali smo postojeće prakse, radili na osmišljavanju aktivnosti kako bismo stvorili zelenije školske zajednice itd.
U okviru radionica imali smo organizirane posjete Jeronimskom samostanu iz 15. stoljeća, muzeju Calouste Goulbenkian i Oceanariju. Tri u potpunosti različite znamenitosti koje nam pokazuju koliko su čovjek i priroda kroz različita razdoblja u svezi. Svakog dana nakon radionice ostalo je dovoljno vremena za razgledavanje grada, raznih muzeja, parkova, znamenitosti, specifične arhitekture i poznatih portugalskih pločica, uživanje u portugalskoj kuhinji… posjetili smo i Cascais i „isprobali“ i Atlantik. Prekrasno iskustvo i tople preporuke svima da, ukoliko vam se ukaže prilika, posjetite Portugal. Pogledajte fotografije i uvjerite se sami!