preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 604430
Ovaj mjesec: 2701
Ovaj tjedan: 874
Danas: 37
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Izvještaj o tečaju "Euromentar: ICT alati u nastavi i vještinama 21. stoljeća"
Autor: Ivana Tuškan Mihalić, 23. 10. 2023.

U razdoblju od 15.listopada do 21.listopada 2023.godine učiteljica matematike Ivana Tuškan Mihalić sudjelovala je na tečaju pod nazivom „ Euromentor; ICT alati u nastavi i vještinama 21.stoljeća“ koji se održavao u prekrasnom okruženju Barcelone, Španjolska.

Tečaj je okupio nastavnike, edukatore i stručnjak za obrazovanje iz različitih zemalja Europe odnosno iz Njemačke i Rumunjske te je bio usmjeren na istraživanje i primjenu najnovojih informacijsko-komunikacijskih tehnologija ( ICT) u obrazovnom procesu, kaoi razvoj vještina potrebnih za 21.stol

Organizator našeg tečaja je Euromentor ( Empowwring Educators, Transformin Education)

 


Moj osvrt.

Prvi dan započeli smo međusobnim upoznavanjem te predstavljanjem svoje zemlje odakle dolazimo.

Iz Rumunjske predstavile su nam se kolegice Claudia, Salina i Isabell. Kroz prezentaciju predstavile su svoju zemlju, upoznale nas sa njihovom školom.

Iz Njemačke predstavile su nam se Aleksandra i Nora. One su profesorice iz srednje škole . Također kroz prezentaciju predstavile su svoju školu te zemlju, odnosno grad iz kojeg dolaze.

Naravno iz Hrvatske sam se predstavila ja te kroz prezentaciju predstavila zanimljivosti i ljepote svoje zemlje te nas upoznala sa radom naše škole.

Naša voditeljica Miranda upoznala nas je sa zanimljivostima Barcelone te  kroz igru Kahoot ponovili neke zanimljivosti.

Tečaj nam se održavao od 9.30 – 14.00

Slobodno poslijepodne iskoristila sam na upoznavanje znamenitosti Barcelone. Posjetila sam poznatu baziliku Sagrada Familia, Casa Mila, uživala u degustaciji tradicionalnog jela i pića.

Drugi dan započeo je temom : Skills the students need in the „21.st century. Razgovarali smo tome koje to vještine poznajemo i koje vještine bi nam trebale da budemo u koraku sa današnjim mladeži. 4Cs. Radili smo sa već poznatim digitalnim alatima Plickers i Padlet.

Slobodno poslijepodne iskoristila sam za posjet Casa Batllo, jedno od poznatih djela Antonia Gaudai  te uživali u dvosatnoj vožnji Hop on  Hop autobusom kroz Barcelonu.

Treći dan iskoristili smo kretivno, izvan učionice. Posjetili smo muzej Montjuic Palace gdje smo kroz radionice dolazili do kritičkog mišljenja. Jako zanimljivo, poučno jer smo na taj način dolazili do novih ideja, viđenja problema i rješavanja istih. Izuzetno zanimljiva radionica. U popodnevnim satima ponovno sam upoznavala zanimljivosti Barcelone te posjetila Boqueriau, jednu od najpoznatijih najposjećenijih tržnica na svijetu.

Četvrti dana ponovno je bio radni u učionici. Upoznali smo se s novim digitalnim alatima, Jeopardy Labs, Baamboozle, Blooket,Nearpod. Zajedno smo se poigrali ali i sami smišljali zadatke za rad koju smo prezentirali cijeloj grupi. Osim digitalnih alata imali smo i Creativy day. Morali smo sami dovršavati započete nizove, linije, ali na krativan način napraviti nešto novo, zanimljivo.

Peti radni dan imali smo zajedničko druženje te podjelu certifikata. Izuzetno iskustvo , dobra ekipa i nadam se stvaranje novih partnerstva. Svatko od nas podijelio je svoje iskustvo, svoje mišljenje. Naravno da smo svi sudionici bili oduševljeni kvalitetom tečaja kao i same organizatorice. Izuzteno kvalitetna, puna razumijevanja. Vraćam se kući s stečenim novim vještinama koje ću upotrijebiti u svojoj nastavi. Slobodno popodne provela sam upoznavajući Tibidabo, brdo s pogledom na Barcelonu, Kataloniju. S 512 metara to je najviše brdo u Serra de Collserola. Naglo se iudiše prema sjeverozapadu, pruža pogled na grad i okolnu obalu. Vrh brda zauzima crkva SagratCor i susjedni park Tibidabo. Nakon Tibidaba spustila sam se do plaže Barcellonete koja je duga 422 metra i jedna je od najstarijih u gradu.

 

 

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
Ciljevi klimatskih promjena i održivog razvoja: mala djela stvaraju veliki utjecaj"

Od 7. do 13. travnja u Lisabonu se održala radionica pod nazivom „Climate Change and Sustainable Development Goals: Small Acts Create Huge Impact“ na kojoj je sudjelovala naša učiteljica talijanskog jezika Tonka Ivanković. U nastavku slijedi njezin osvrt…

Radionica je bila organizirana od strane bugarske Erasmus organizacije „Motivated Learning for Everyone“. Pod vodstvom naše trenerice Rute Machado proveli smo 7 vrlo zanimljivih i poučnih dana. Naše šaroliko i veselo društvo sastojalo se od pet učiteljica iz Rumunjske, učiteljice s Cipra, učitelja iz Njemačke i moje malenkosti. Aktivno smo sudjelovali u različitim aktivnostima koje su bile previđene programom radionice.

Jedan od glavnih ciljeva bio je upoznati učitelje s razvojnim strategijama i metodologijom kako bismo što uspješnije poučavali i primjenjivali teme održivog razvoja i klimatskih promjena u svojim školama. S obzirom na lokaciju održavanja radionice prvo smo se upoznali s portugalskim obrazovnim sustavom i poučavanjem o klimatskim promjenama u njihovoj zemlji. Govorilo se o integriranju ovih tema u školske kurikulume, istraživanju ključnih termina poput socijalne jednakosti, ekološkog upravljanja, ekološkim akcijama i sposobnostima koje trebaju imati oni koji rade na smanjenju efekta klimatskih promjena i održivom razvoju. Istraživanjem navedenih termina raspravljalo se o sličnostima i razlikama između hrvatskih sustava i kurikuluma te sustava ostalih sudionika odnosno država. Kroz aktivnosti osmišljavali smo razvojne akcijske planove za škole kako bismo smanjili efekt klimatskih promjena i utjecali na održivost, evaluirali smo postojeće prakse, radili na osmišljavanju aktivnosti kako bismo stvorili zelenije školske zajednice itd.

U okviru radionica imali smo organizirane posjete Jeronimskom samostanu iz 15. stoljeća, muzeju Calouste Goulbenkian i Oceanariju. Tri u potpunosti različite znamenitosti koje nam pokazuju koliko su čovjek i priroda kroz različita razdoblja u svezi. Svakog dana nakon radionice ostalo je dovoljno vremena za razgledavanje grada, raznih muzeja, parkova, znamenitosti, specifične arhitekture i poznatih portugalskih pločica, uživanje u portugalskoj kuhinji… posjetili smo i Cascais i „isprobali“ i Atlantik. Prekrasno iskustvo i tople preporuke svima da, ukoliko vam se ukaže prilika, posjetite Portugal. Pogledajte fotografije i uvjerite se sami! smiley

preskoči na navigaciju