« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Treći radni dan iskoristili smo za posjet Krakowu, drugom po veličini gradu u Poljskoj. Putem prema našem odredištu učenici su u timovima rješavali matematičke zadatke. Obilazak grada imali smo uz pratnju vodiča na engleskom jeziku te su učenici odmah razvijali i svoje kominikacijske vještine te vještine slušanja na stranom jeziku.
Poslijepodne iskoristili smo za posjet rudniku soli Wieliczka. Učenici su pozorno slušali te su morali na kraju reći koje važne brojeve su zapamtili ( skoro 3 kilometara krivudavih hodnika, 800koraka od koji se 350 moramo spustiti do dubine od 135 metara pod zemljom. ). Možemo reći da je dan bio jako zanimljiv i prepun aktivnosti.