« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Od 25. do 28. rujna imala sam priliku putovati s učenicima u Iserlohn u Njemačku u Städtische gdje se održala treća mobilnost projekta „Think globally, act locally¨.
Veselio me sam odabir i sadržaj projekta pa i dojmovi ne mogu izostati.
Ovi oblici učenja su me potaknuli da u svoj predmet uvrstim što više aktivnosti i sadržaja koji povezuju održivi razvoj i ekologiju. Korisno iskustvo ovog projekta želim povezati putem aktivnog uključivanja u razne aktivnosti sa svojim razrednim odjelom tijekom cijele godine u obliku praktične nastave, izvanučioničke i terenske nastave. (Opširnije)
Prvi dan treće mobilnosti projekta "Think globally, act locally" započeli smo posjetom jednom od dva dijela Städtische Gesamtschule Iserlohn, Gerlingsenu. Nakon upoznavanja, obišli smo školu i školski vrt koji me se posebno dojmio zbog raznolikosti ukrasnog bilja, drveća, voća i povrća. Vodi se briga o kompostiranju, životu kukaca te izgledu samog prostora za odmor. Uslijedilo je uživanje u školskom koncertu. Često sam izmjenjivala dojmove sa svojim učenicima kako je važno povezati vanjski i unutarnji prostor, mjesto za učenje i odmor. Jedno od takvih aktivnosti bilo je u prostoru za kuhanje u kojem se osim kupljenih namirnica koristilo i povrće iz školskog vrta. Uživala sam s učenicima u aktivnostima pripremanja i degustaciji hrane.
Drugi dan mobilnosti projekta započeli smo aktivnim istraživanjem gradskih znamenitosti kroz zadane zadatke koje su pripremili učenici domaćini. Bio je to dinamičan i uzbudljiv spoj natjecanja i učenja o gradu. Pješačili smo prema drugom objektu Städtische Gesamtschule Iserlohn, Nussbergu. Tijekom pješačenja voljela sam s našim učenicima komentirati o sličnostima i razlikama održavanja gradskih ulica i zelenih površina. Bilo je predivno šetati ulicama okruženim zelenilom i dugim drvoredima.
Treći dan mobilnosti posjetili smo grad Münster, Prirodoslovni muzej i Zoološki vrt. Povezali smo prošlost, sadašnjost i budućnost koja nam je svima aktualna tema, a učenici su imali priliku puno naučiti na interaktivnim sadržajima te usporediti kako je planet izgledao nekad, a kako danas. Učenici su bili aktivni i zainteresirani. Da grad živi ekološki, vidjelo se na svakom koraku; vožnja biciklima, električni autobus, nema pretjerane košnje trave, poljoprivredne površine se stapaju sa urbanim...
Posljednji dan treće mobilnosti projekta "Think globally, act locally" u Njemačkoj bio je spoj učenja i rada u obliku radionica, međusobnog povezivanja i suradnji. Posebno me ispunjavala aktivnost u školskom vrtu.
Ovi oblici učenja su me potaknuli da u svoj predmet uvrstim što više aktivnosti i sadržaja koji povezuju održivi razvoj i ekologiju. Korisno iskustvo ovog projekta želim povezati putem aktivnog uključivanja u razne aktivnosti sa svojim razrednim odjelom tijekom cijele godine u obliku praktične nastave, izvanučioničke i terenske nastave.
Projekt mi je omogućio nove poglede na metode rada i međupredmetnu povezanost, učenje o projektima i projektnoj nastavi, komuniciranju na stranom jeziku i poticanje na učenje jezika. Bila je ovo nova prilika da se sva korisna iskustva prenesu u praksu.