« Studeni 2024 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 | 3 |
4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 |
11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 |
25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | 1 |
2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Tijekom najtežih dana korona krize Erasmus tim škole vrijedno je radio na prijavi KA101 projekta kako bismo zaposlenicima škole pružili kvalitetnu edukaciju i unaprijedili njihov rad na Erasmus projektima.
Naša prva prijava rezultirala je dovoljnim brojem bodova da budemo uvršteni na rezervnu listu.
Tajnica Valentina Bolješić Vujaklija i ravnateljica Vesna Car zadovoljne su svojom prvom prijavom, ali potrebno ga je doraditi prema uputama koje smo dobili od prosudbenog povjerenstva. Nastavljamo vrijedno i strpljivo raditi na novoj prijavi pa se nadamo da uspjeh neće izostati. U prilogu donosimo sažetak našeg projekta.
Naš prvi Erasmus projekt u koji smo uključeni nije ispunio naša očekivanja jer su aktivnosti za učenike loše planirane,
koordinacija projekta nije dobra i želimo pokrenuti projekte od kojih će imati koristi i učenici i učitelji. Kroz provedbu
eTwinning projekata shvatili smo potrebu za mobilnošću učenika koja će pomoći razvoju njihovih kompetencija.
Trenutno sudjelujemo u projektu Erasmus KA229, čijom smo provedbom izuzetno nezadovoljni. Ono što smo vidjeli kao
nedostatak u planu, ispostavilo se da je još lošije u realizaciji. Mi smo partnerska škola i zajedno s još jednom
partnerskom školom želimo utjecati na poboljšanje projekta, ali naši prijedlozi za sada ne prolaze kod preostalih
sudionika. Uočili smo nedostatak aktivnosti za učenike po mjesecima i za vrijeme same mobilnosti. Nema jasnih uputa
od koordinatora projekta.
Zbog toga smo odlučili stvari preuzeti u svoje ruke. Želimo steći kompetencije za kvalitetno planiranje, upravljanje,
provedbu i evaluaciji projekata kako bismo sami mogli napisati i osmisliti projekt prema našim potrebama.
Također nam je potrebna dodatna edukacija učitelja koja će zajedno s online edukacijom na Loomenu i kroz savjetničke
posjete osnažiti njihova znanja i vještine.
Nedostaju nam praktični primjeri i nove ideje, koje će zasigurno dobiti prolaskom strukturalnog tečaja u Finskoj, jer je
njihov obrazovni sistem već dugo vodeći, kao i njihovi planovi za budućnost.
Učitelji trebaju iskustvo iz praktičnih primjera, učeći o inovativnim metodama u obrazovanju u svjetlu modernog načina
života, političkih promjena i ubrzanog tehnološkog napretka.
Kako bismo postigli naše ciljeve planiramo:
• Ojačati školski menadžment za stjecanje kompetencija potrebnih za odgovorno i profesionalno planiranje, provedbu i
evaluaciju Erasmus projekata. Menadžment škole treba biti educiran upravo o tim temama. Rezultat će biti
uspostavljanje novih kontakata s odgovornim partnerima i nova znanja u planiranju, organizaciji, provedbi i evaluaciji
Erasmus + projekata, koje će zadovoljiti naše potrebe.
• Uključiti što više učitelja u Erasmus projekte i osnažiti ih za planiranje i provedbu. Pohađat će tečajeve na kojima će
stjecati nove kontakte, uspostaviti komunikaciju s kolegama iz europskih škola i izvoditi kvalitetnije aktivnosti s
učenicima.
• Želimo ojačati međunarodnu suradnju s partnerskim školama i sukladno tome povećati broj učenika koji pohađaju
mobilnosti.
• Kroz mobilnosti želimo osnažiti učitelje u primjeni suvremenih nastavnih metoda kroz praktične primjere i postići jačanje
europske dimenzije naše škole.
Glavni cilj je da na kraju edukacije polaznici budu u stanju dovršiti ciklus: od ideje projekta do osmišljavanja i pisanja, te
stvoriti projekt usredotočen na europske prioritete, prepun kreativnih aktivnosti.
Naglasak je na izbjegavanju pogrešaka u pisanju projekata i financijskom izvještavanju, pravovremenoj prijavi, uzimajući
u obzir kriterije za procjenu, učinkovito upravljati projektima financiranim kroz KA1 i KA2 Erasmus.
Osobe koje sudjeluju trebaju biti spremne pohađati tečajeve u inozemstvu, posjedovati zadovoljavajuće jezične
kompetencije, biti spremne širiti europsku ideju među kolegama i učenicima i biti spremni integrirati europsku ideju u
nastavu. Svih šest zaposlenika sudjelovat će u tri strukturalna tečaja.
Svi se raduju stjecanju novih interkulturalnih iskustava, osjećaju se motiviranim prenijeti ono što su naučili i oživjeti
europsku ideju u okruženju naše škole, među ostalim kolegama i učenicima.
Ovo će iskustvo povećati općenito motivaciju u školi za interkulturalno učenje i interkulturalnu suradnju, a rad u školi s
europskim projektima bit će učinkovitiji i prepoznatljiviji u lokalnoj zajednici.
Međunarodni projekti trebali bi postati i ostati sastavni dio našeg školskog kurikuluma koji slijedi viziju i misiju naše škole i
europski razvojni plan. Krajnji je cilj uključiti što više učenika u europske projekte kako bi se poboljšale njihove
interkulturalne kompetencije i obrazovalo ih se da budu otvoreni građani Europe.
Potreban nam je cjeloviti pristup uspješnom Erasmus + projektu koji će postati središte školskog života i koji će biti
usklađen s potrebama naše škole, osoblja i naših učenika. Školsko nastavno i nenastavno osoblje unaprijedit će svoj
profesionalni razvoj. Učenici će imati višestruke koristi od novih i poboljšanih vještina koje će imati polaznici strukturnih
tečajeva.
Call 2020, Round 1, KA1 - Learning Mobility of Individuals
KA101 - School education staff mobility