preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Svibanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
29 30 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 567388
Ovaj mjesec: 1213
Ovaj tjedan: 256
Danas: 37
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
25. dan nastave na daljinu: PREDVJEŠTINE ČITANJA: rima
Autor: Andreja Bišćan, 29. 4. 2020.

Predčitalačke vještine su preduvijet usvajanja čitalačkih vještina, a obuhvaćaju dobar izgovor, bogat riječnik, pravilno gramatičko izražavanje, razumijevanje da se rečenica sastoji od riječi, a riječi od glasova, raspoznavanje glasova, te uočavanja rime.

 


Kad djeca čuju rimu i počinju je sama slagati, uče se fonologiji, odnosno otkrivaju mogućnost razlikovanja zvukovne strukture od izgovorenih riječi . Čitanjem slikovnica koje sadrže rimu pobuđuje i razvija djetetovu maštu. 

Predčitalačke vještine, pa tako i rima lako se vježba i uči kroz igru: 

  • Igra pogađanja: Kod čitanja knjiga ili pjesama koje sadrže rimu, dopustite djetetu da sam završi rečenicu s rimom za koje misli da odgovaraju. Ova aktivnost pomaže osmisliti priču na osnovu slika i prethodnih riječi. 
  • Koristite boje uz rime: Vašu iduću šetnju iskoristite za igre rimom, npr.  "U parku sjedam, okom gledam, nešto zeleno. Što bi moglo biti zeleno što gledamo?"
  • Ili: " U parku sjedam, okom gledam nešto što počinje glasom ssssss. Što misliš što počinje tim glasom?"
  • Pitajte za riječi koje se rimuju:"Koja riječ zvuča kao tata?
  • Tražite djete da proizvede zvuk ili kombinaciju zvukova, a onda smislite riječ i tim zvukom. Npr. koje riječi znamo da imaju "mu" (muka, munja, mula...) 
  • Tijekom čitanja priče pokažite slovo i tražite dijete da nabroji riječi koje počinju tim slovom. 
  • Zamolite dijete da napravi priču, vlastitim crtežima. Pomozite mu napisati riječi....

 

Vaš današnji zadatak je spojiti sličice da dobijete rimu.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju