preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Lipanj 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
1 2 3 4 5 6 7
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 604496
Ovaj mjesec: 2767
Ovaj tjedan: 940
Danas: 103
 

Uvođenje međupredmetnih tema prema Nacionalnom okvirnom kurikulumu ima za cilj povezivanje nastavnih predmeta i učinkovitiju organizaciju nastave. Ove teme produbljuju postojeće sadržaje, znanja i svijesti učenika o različitim područjima kao što su zdravlje, prava, osobna i društvena odgovornost, društveno-kulturni, gospodarski, tehnološki i održivi razvoj, vrijednosti učenja i rada, poduzetništvo te poštovanje sebe i drugh. Osim toga, međupredmetne teme omogućuju školama da obogate svoj kurikulum kroz izbornu i fakultativnu nastavu, izvannastavne aktivnosti.

Prema Svjetskoj uniji za zaštitu prirode (IUCN), UN-ovom programu za okoliš (UNEP) i Svjetskom fondu za prirodu (WWF), održivi razvoj se definira kao proces koji poboljšava kvalitetu ljudskog života unutar granica nosivog kapaciteta održivih ekosustava. Ovaj koncept se temelji na tri glavna načela: okolišnoj održivosti, socijalnoj i kulturnoj održivosti te gospodarskoj održivosti. Okolišna održivost osigurava razvoj koji čuva vitalne ekološke procese i biološku raznolikost. Socijalna i kulturna održivost potiče razvoj koji poštuje kulturne i tradicionalne vrijednosti zajednica te jača njihov identitet. Gospodarska održivost osigurava ekonomski djelotvoran razvoj koji upravlja resursima na način koji omogućuje njihovo korištenje i za buduće generacije. Ekonomski održiv razvoj postiže se ostvarivanjem gospodarskog rasta i efikasnosti, dok se društvena održivost postiže zadovoljavajućim životnim standardom. Ekološka održivost zahtijeva razvoj koji poštuje kapacitet okoliša za podnošenje onečišćenja i iscrpljivanja resursa. Stoga, održivi razvoj treba se temeljiti na gospodarskoj učinkovitosti, socijalnom napretku i odgovornosti prema okolišu.

Sekcija Održivi razvoj nastoji zadrugare upoznati, educirati i motivirati ka upoznavanju i očuvanju prirodnih resursa te njihovu promicanju. Učenici zadrugari vrijedno izstražuju okoliš škole, obližnje livade (divlja orhideja – Mali kaćun, strogo zaštićena biljka), šumu i rijeku Koranu koja pružaju neiscrpan izvor ideja. Učenici stvaraju uporabne i ukrasne predmete i  izrađuju prirodene kozmetičke proizvode (sapune s mirisom lavande, smilja, ružmarina, ruže; meleme za usne). Brinu se o okolišu škole, obilježavaju važne datume (Svjetski dan šuma, vjjetski dan voda, Dan planeta Zemlje), uključuju se u razne volonterske akcije lokalne zajednice, ali I na međunarodnom nivou. Učenici su upoznati i s ekonomskim te poduzetničkim aspektom djelovanja zadruge te su izrazito aktivni i motivirani kod organizacija prodajnih sajmova povodnom različitih manifestacija (npr. božićna priredba, Valentinovo, priredba povodom Uskrsa,  120. obljetnica škole i slično). Vješti su u slaganju i organiziranju prodajnog prostora, samostalno provode prodaju, privlače i motiviraju kupce te odgovorno raspolažu s novcem. Pohvalno je što su svjesni činjenice da dobivena sredstva služe da danja ulaganju u novi repromaterijal za izradu novih proizvoda što ih dodatno motiviran za rad. Osim prodajnih sajmova, prodaja proizvoda zadruge odvije se kontinuirano u prostoru škole, u razredu, ili I u prirodi .Zadrugari redovito izrađuju nove predmete, vode brigu o izrađenim proizvodima te prodaju proizvode učenicima i zaposlenicima škole. Proizvodi zadruge polako postaju tradicionalni pokloni na raznim manifestacijama u organizaciji škole, na brojnim Erasmus+ putovanjem, ali i kao prigodni pokloni za rođendane, obljetnice, blagdane i ostale prigode.

Voditeljica: Amalija Misir-Čujko

preskoči na navigaciju