preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Studeni 2024 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
28 29 30 31 1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 1
2 3 4 5 6 7 8
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 604511
Ovaj mjesec: 2782
Ovaj tjedan: 9
Danas: 9
Vijesti
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
SMJERNICE ZA STRATEGIJU ODGOJA, OBRAZOVANJA, ZNANOSTI I TEHNOLOGIJE
Autor: Vesna Car, 11. 7. 2013.


6.3.3. Položaj i uloga odgajatelja i nastavnika
Napredak obrazovnog sustava često se poistovjećuje s izgradnjom novih zgrada, uvođenjem novih kurikula, načinom ispitivanja, vanjskom provjerom znanja, međutim sve više sazrijeva spoznaja da se stvarno poboljšanje može postići tek jačom profesionalizacijom odgajateljskog, učiteljskog i nastavničkog zanimanja te jačanjem povjerenja prema nastavnicima i školama. Uspješan finski model obrazovnog sustava zasniva se na tim načelima.
Vlada Republike Hrvatske mora hitno odrediti zakonske i materijalne preduvjete za bitno povoljniji status odgajatelja, učitelja i nastavnika. Danas ih se svrstava u velik broj državnih službenika koji žive na teret poreznih obveznika, pa na njima država mora štedjeti. Ta se percepcija mora korjenito promijeniti.
Odgajatelji, učitelji i nastavnici moraju biti uvažavani, primjereno plaćeni, mora im se osigurati dostojno i pravo mjesto u društvu, a oni moraju biti ponosni na svoj poziv, biti mu predani i kreativni u radu s učenicima.
Isto tako treba odrediti jasne i javno prepoznatljive uvjete njihova napredovanja u struci te njihovo licenciranje.
 
6.5.3. Dodatno obrazovanje nastavnika
Nastavnički i učiteljski fakulteti svoje će programe nadopuniti tako da novi učitelji i nastavnici tijekom redovitog školovanja steknu potrebne kompetencije za preoblikovanje nastavnih procesa u školama. Međutim velika većina učitelja i nastavnika aktivna je u školama, te je potrebno njihovo sustavno dodatno obrazovanje.
Zbog toga model dodatnog obrazovanja treba promijeniti tako da sveučilišta organiziraju prikladne specijalističke studije. U tu je svrhu vrlo korisno primijeniti e-učenje.

 





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju