preskoči na sadržaj

Osnovna škola Barilović

Login

Non scholae sed vitae discimus. – Ne učimo za školu nego za život.

Logo škole

Logo Školskog športskog kluba

Facebook škole
 
Red Button

Hrabri telefon

Moto škole

Što se nauči u djetinjstvu, nikad se ne zaboravlja.

Kalendar
« Siječanj 2025 »
Po Ut Sr Če Pe Su Ne
30 31 1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31 1 2
3 4 5 6 7 8 9
Prikazani događaji

Kamo nakon osnovne škole

 

 

 

 

 

 

Satnica
 PRIJEPODNE

1.

8,00 - 8,45

2.

8,50 - 9,35

3.

9,55 - 10,40

4.

10,45 - 11,30

5.

11,35 - 12,20

6.

12,25 - 13,10

7. 13,15 - 14,00

 

hitna medicinska pomoć

Brojač posjeta
Ispis statistike od 26. 5. 2011.

Ukupno: 608765
Ovaj mjesec: 410
Ovaj tjedan: 410
Danas: 15
Static HTML
Povratak na prethodnu stranicu Ispiši članak Pošalji prijatelju
Rezultati ankete na kraju Erasmus projekta Think globally, act locally
Autor: Vesna Car, 8. 12. 2024.

Zaključke pogledajte pod opširnije a rezultati su u prilogu ove vijesti. 


ANKETA ZA UČENIKE

Zaključak: Od 25 anketiranih učenica i učenika samo njih 14 provodi u prirodi više od dva sata. Ipak velik broj učenika to kratko vrijeme provede u aktivnostima poput vrtlarenja, bicikliranja, planinarenja, poljoprivredi ili šetnji). Svjesni su da je boravak u prirodi od velikog utjecaja na njihovo zdravlje. Također izjavljuju da svojim aktivnostima mogu u potpunosti ili djelomično utjecati na održivi razvoj (96 %). Većini su teme održivog razvoja zanimljive te bi sudjelovali u aktivnostima usmjerenim na  podizanje i osvještavanje svoje lokalne zajednice po pitanju održivosti (96 %). Veliki dio učenika izjavljuje da o ekološkim temama najviše nauči kombinacijom različitih aktivnosti iako veći dio njih(u odnosu na učitelje) navodi da su to upravo Erasmus aktivnosti. Gotovo svi podupiru sudjelovanje učenika s teškoćama u Erasmus aktivnostima. U Erasmus aktivnostima je sudjelovalo 88 % anketiranih učenika. Veliki dio ispitanika ili gotovo svi kod kuće i u školi razvrstavaju otpad i koriste spremnike, a podržali bi i ideju da se to radi već u razredu (njih 76 %). Također nove stvari lakše uče kombinacijom različitih aktivnosti od kojih učenici daju prednost upravo Erasmus aktivnostima.  

Erasmus projekt povoljno je utjecao na uključivanje učenika u aktivnosti o održivosti. Svjesni su kako svojim ponašanjem mogu utjecati na održivi razvoj što daje nadu u svjetliju budućnost. Učenici su spremni sudjelovati u ekološkim aktivnostima kako u školi tako i u lokalnoj zajednici, a na to ih uvelike potiču upravo aktivnosti u Erasmus projektima.  

ANKETA ZA UČITELJE

Zaključak: Od 23 anketiranih učiteljica i učitelja samo njih 8 provodi u prirodi više od dva sata. Ipak velik broj učitelja to kratko vrijeme provede u aktivnostima poput vrtlarenja, bicikliranja, planinarenja, poljoprivredi ili šetnji). Svjesni su da je boravak u prirodi od velikog utjecaja na njihovo zdravlje. Također izjavljuju da svojim aktivnostima mogu u potpunosti ili djelomično utjecati na održivi razvoj (96 %). Većini su teme održivog razvoja zanimljive te bi sudjelovali u aktivnostima usmjerenim na  podizanje i osvještavanje svoje lokalne zajednice po pitanju održivosti. Njih 96 % posto izjavljuje da su ih Erasmus aktivnosti potaknule njihovu znatiželju i kritičko razmišljanje o održivom razvoju i klimatskim promjenama. U Erasmus aktivnostima sudjeluje 20 sudionika te su one u njima potaknule odgovornost prema okolišu i spremnost za poduzimanje konkretnih radnji. Svi podupiru sudjelovanje učenika s teškoćama u Erasmus aktivnostima. Veliki dio ispitanika ili gotovo svi kod kuće i u školi razvrstavaju otpad i koriste spremnike, a podržali bi i ideju da se to radi već u razredu (njih 87 %). Također velika većina ispitanika misli da se nove stvari mogu naučiti kombinacijom različitih aktivnosti koje uključuju i Erasmus aktivnosti.

Ova anketa jedan je od pokazatelja da su Erasmus aktivnosti izuzetno povoljno utjecale na promišljanje o održivosti, potaknule timski rad i podignule svijest o važnosti ove teme za budućnost. Učitelji izražavaju spremnost za sudjelovanjem u daljnjim aktivnostima kako u školi tako i u lokalnoj zajednici. Sudjelovanje u Erasmus projektima značajno je promijenilo kulturu naše škole.

  

Financirano sredstvima Europske unije. Izneseni stavovi i mišljenja su stavovi i mišljenja autora i ne moraju se podudarati sa stavovima i mišljenjima Europske unije ili Europske izvršne agencije za obrazovanje i kulturu (EACEA). Ni Europska unija ni EACEA ne mogu se smatrati odgovornima za njih.





[ Povratak na prethodnu stranicu Povratak | Ispiši članak Ispiši članak | Pošalji prijatelju Pošalji prijatelju ]
preskoči na navigaciju