« Siječanj 2025 » | ||||||
Po | Ut | Sr | Če | Pe | Su | Ne |
30 | 31 | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 |
13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 |
20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 |
27 | 28 | 29 | 30 | 31 | 1 | 2 |
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
1. |
8,00 - 8,45 |
2. |
8,50 - 9,35 |
3. |
9,55 - 10,40 |
4. |
10,45 - 11,30 |
5. |
11,35 - 12,20 |
6. |
12,25 - 13,10 |
7. | 13,15 - 14,00 |
Zaključke pogledajte pod opširnije a rezultati su u prilogu ove vijesti.
ANKETA ZA UČENIKE
Zaključak: Od 25 anketiranih učenica i učenika samo njih 14 provodi u prirodi više od dva sata. Ipak velik broj učenika to kratko vrijeme provede u aktivnostima poput vrtlarenja, bicikliranja, planinarenja, poljoprivredi ili šetnji). Svjesni su da je boravak u prirodi od velikog utjecaja na njihovo zdravlje. Također izjavljuju da svojim aktivnostima mogu u potpunosti ili djelomično utjecati na održivi razvoj (96 %). Većini su teme održivog razvoja zanimljive te bi sudjelovali u aktivnostima usmjerenim na podizanje i osvještavanje svoje lokalne zajednice po pitanju održivosti (96 %). Veliki dio učenika izjavljuje da o ekološkim temama najviše nauči kombinacijom različitih aktivnosti iako veći dio njih(u odnosu na učitelje) navodi da su to upravo Erasmus aktivnosti. Gotovo svi podupiru sudjelovanje učenika s teškoćama u Erasmus aktivnostima. U Erasmus aktivnostima je sudjelovalo 88 % anketiranih učenika. Veliki dio ispitanika ili gotovo svi kod kuće i u školi razvrstavaju otpad i koriste spremnike, a podržali bi i ideju da se to radi već u razredu (njih 76 %). Također nove stvari lakše uče kombinacijom različitih aktivnosti od kojih učenici daju prednost upravo Erasmus aktivnostima.
Erasmus projekt povoljno je utjecao na uključivanje učenika u aktivnosti o održivosti. Svjesni su kako svojim ponašanjem mogu utjecati na održivi razvoj što daje nadu u svjetliju budućnost. Učenici su spremni sudjelovati u ekološkim aktivnostima kako u školi tako i u lokalnoj zajednici, a na to ih uvelike potiču upravo aktivnosti u Erasmus projektima.
ANKETA ZA UČITELJE
Zaključak: Od 23 anketiranih učiteljica i učitelja samo njih 8 provodi u prirodi više od dva sata. Ipak velik broj učitelja to kratko vrijeme provede u aktivnostima poput vrtlarenja, bicikliranja, planinarenja, poljoprivredi ili šetnji). Svjesni su da je boravak u prirodi od velikog utjecaja na njihovo zdravlje. Također izjavljuju da svojim aktivnostima mogu u potpunosti ili djelomično utjecati na održivi razvoj (96 %). Većini su teme održivog razvoja zanimljive te bi sudjelovali u aktivnostima usmjerenim na podizanje i osvještavanje svoje lokalne zajednice po pitanju održivosti. Njih 96 % posto izjavljuje da su ih Erasmus aktivnosti potaknule njihovu znatiželju i kritičko razmišljanje o održivom razvoju i klimatskim promjenama. U Erasmus aktivnostima sudjeluje 20 sudionika te su one u njima potaknule odgovornost prema okolišu i spremnost za poduzimanje konkretnih radnji. Svi podupiru sudjelovanje učenika s teškoćama u Erasmus aktivnostima. Veliki dio ispitanika ili gotovo svi kod kuće i u školi razvrstavaju otpad i koriste spremnike, a podržali bi i ideju da se to radi već u razredu (njih 87 %). Također velika većina ispitanika misli da se nove stvari mogu naučiti kombinacijom različitih aktivnosti koje uključuju i Erasmus aktivnosti.
Ova anketa jedan je od pokazatelja da su Erasmus aktivnosti izuzetno povoljno utjecale na promišljanje o održivosti, potaknule timski rad i podignule svijest o važnosti ove teme za budućnost. Učitelji izražavaju spremnost za sudjelovanjem u daljnjim aktivnostima kako u školi tako i u lokalnoj zajednici. Sudjelovanje u Erasmus projektima značajno je promijenilo kulturu naše škole.
Financirano sredstvima Europske unije. Izneseni stavovi i mišljenja su stavovi i mišljenja autora i ne moraju se podudarati sa stavovima i mišljenjima Europske unije ili Europske izvršne agencije za obrazovanje i kulturu (EACEA). Ni Europska unija ni EACEA ne mogu se smatrati odgovornima za njih.